جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

اظهارات مجیدی پس از گلباران الاهلی

جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 760357
سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید بازیکنان تیمش مقابل الاهلی عربستان وظایف خود را به خوبی انجام دادند.
اظهارات مجیدی پس از گلباران الاهلی
به گزارش جهان نيوز شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با الاهلی عربستان اظهار داشت: به تیم الاهلی خسته نباشید می‌گویم و به بازیکنانم به خاطر برد تبریک. ما در هر دو نیمه، تیم برتر میدان بودیم و به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم.

وی افزود: بازیکنان من به بهترین نحو کار کردند و توانستیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. امیدوارم در دیدارهای آینده هم با همین کیفیت بازی کنیم.   سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا بازیکنانش در نیمه دوم از نظر بدنی دچار مشکل شدند که مجبور به تعویض شد، گفت: دلیل تعویض‌ها این نبود. تعویض‌های ما تاکتیکی بود و بازیکنانی که به عنوان نفرات تعویضی وارد زمین شدند، با کیفیت کار کردند و باعث شدند تیم ما بیشتر صاحب توپ شود و بازی را در اختیار بگیرد.   مجیدی در پاسخ به اینکه چه فکری از آینده این گروه دارد، عنوان کرد: هنوز چیزی قابل پیش بینی‌ نیست چون دیدارهای بسیار سختی داریم. هیچ اتفاقی رخ نداده و فقط یک بازی را با کیفیت خوب با پیروزی پشت سر گذاشتیم. امشب من و بازیکنانم بابت این برد خوشحال هستیم و از فردا روی بازی با الشرطه تمرکز می‌کنیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز لنگی این تیتره که تو زدی آب رو بریز اونجات که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
شروع طوفانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا / آبی‌پوشان نماینده عربستان را ۵ تایی کردند
شروع طوفانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا / آبی‌پوشان نماینده عربستان را ۵ تایی کردند
بازی استقلال ایران و الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی ۵ بر ۲ آبی‌پوشان به پایان رسید این تیتر سایت رقیب