کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انفجار در کارخانه فولاد یزد +جزئیات

26 فروردين 1400 ساعت 21:01

حادثه انفجار کوره در شهرک فولاد در کارخانه فولاد ایساتیس یزد رخ داد که بر اثر آن 9 کارگر مصدوم شدند.


به گزارش جهان نیوز، انفجاره کوره شمش فولادی موجب مصدوم شدن ۹ نفر از کارگران شیفت در مجتمع فولاد شمش ایساتیس شد که خوشبختانه پنج نفر از کارگران به صورت سرپایی درمان شدند.

همچنین با اعزام دو کد امدادی اورژانس به محل حادثه و استفاده از یک کد امدادی موجود در مجتمع، مصدومان حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

گفته می‌شود پیش از رسیدن خودروهای امدادی نیز یک مصدوم با خودروی سواری به بیمارستان منتقل شده است که در حال حاضر مصدومان این حادثه در بیمارستان سوانح و سوختگی شهدای محراب یزد تحت درمان قرار دارند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده، حال عمومی مصدومان در حال حاضر مساعد است و مسئولان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند.

این حادثه در ساعت ۱۹ و ۹ دقیقه پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ در شهرک فولادی یزد واقع در شهرستان اشکذر و بخش خضرآباد رخ داد.

به گزارش فارس، وجود تعدادی واحد فولادی در یزد و استفاده از روش ذوب و بازیافت برای تولید فولاد، سالانه موجب بروز حوادث گوناگون و حتی فوت کارگران شاغل در این مجموعه‌ها می‌شود به طوریکه سال گذشته نیز در اردیبهشت ماه، یکی از کوره‌های ذوب فولاد در شهرستان اشکذر دچار آتش سوزی و انفجار شد که بر اثر آن سه کارگر زخمی شدند.

شرکت فولاد ایساتیس یزد در شهرک فولادی شهرستان اشکذر یزد واقع شده و انواع شمش فولاد ساده کربنی و کم آلیاژ را به روش بازیافت تولید می کند و ظرفیت تولید ۱۹ هزار تن فولاد را در سال دارد.


کد مطلب: 760339

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/760339/انفجار-کارخانه-فولاد-یزد-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com