سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

اطمینان بخشی مجدد واشنگتن به تل آویو

پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۱۶
کد مطلب: 760251
وزیر خارجه آمریکا در پیامی به مناسبت سالگرد تاسیس این رژیم، مجددا بر عزم واشنگتن در حمایت از تل آویو تاکید کرد.
اطمینان بخشی مجدد واشنگتن به تل آویو
به گزارش جهان نيوز، وزیر خارجه آمریکا چهارشنبه شب به وقت تهران در پیامی  به مناست هفتادو سومین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی، بار دیگر بر تعهد ایالات متحده بر حفظ این رژیم تاکید کرد.

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در این پیام گفت: «گرم‌ترین آرزوها را به مناسبت روز استقلال به مردم اسرائیل تقدیم می‌کنیم. تعهد ما به امنیت اسرائیل بسیار مستحکم است و  منتظر تقویت همه جنبه‌های همکاری هستیم.»

 وی در این پیام از سوی خود و «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به مقام‌های رژیم صهیونیستی تبریک گفت.

این در حالی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل در روزهای گذشته به مناسبت هفتادو سومین تاسیس این رژیم از تداوم مبارزه با ایران سخن گفت و افزود که هیچ اطمینانی نیست که وضعیت فردا مانند امروز باشد.

 نخست وزیر رژیم اسرائیل در نشست خبری با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا نیز در روز سه شنبه  مدعی اقدام‌های تروریستی از سوی ایران شد و در زمینه برنامه هسته‌ای گفت، ایران کماکان به برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد. وی گفت: «ما اجازه نخواهیم داد ایران سلاح هسته‌ای داشته باشد ایران هنوز تهدید علیه ما و جهان است.»

وزیر دفاع آمریکا نیز در این نشست خبری بار دیگر به تعهد واشنگتن بر تامین امنیت رژیم اسرائیل تاکید کرد. وی گفت: «من اطمینان دارم که با هم می توان راهی برای صلح پایدار و پایدار در منطقه ترسیم کرد.»

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در اولین سفر یک مقام ارشد دولت ایالات متحده روز یکشنبه وارد فلسطین اشغالی شد. وزیر دفاع آمریکا در نشست خبری مشترک با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد که دولت بایدن به حمایت از امنیت این رژیم پایبند است . 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *