جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

یارانه ماه رمضان برای چه کسانی واریز می‌شود؟

چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 760219
بسته معیشتی ماه رمضان ساعت ۲۴ امروز (چهارشنبه) واریز می شود و فقط همان حدود ۶۰ میلیون نفری که یارانه معیشتی دریافت می‌کنند مشمول این بسته خواهند بود.
یارانه ماه رمضان برای چه کسانی واریز می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز، چندی پیش و در آستانه  ماه مبارک رمضان در ستاد ملی کرونا پیشنهاد ارائه بسته حمایتی ویژه ماه رمضان مطرح و تصویب شد و در ادامه با تصویب در دولت در دستور کار قرار گرفت. 

براین اساس، ۶۰ میلیون نفر مشمول بسته معیشتی ماه رمضان می شوند که همان افراد دریافت کننده یارانه معیشتی هستند؛یارانه معیشتی کمک نقدی ماهانه ای است که از زمان افزایش قیمت بنزین در آبان ماه ۱۳۹۸ هر ماه پرداخت می‌شود.

مشمولان یارانه معیشتی حدود ۶۰ میلیون نفر هستند که از بین یارانه بگیران گزینش شده بودند و اکنون مشمول دریافت بسته حمایتی ماه رمضان شده‌اند.

با توجه به اینکه قرار است بسته معیشتی ماه رمضان مانند یارانه معیشتی باشد، مبلغ پرداختی به آن نیز ظاهرا همان است، این در حالی است که مبلغ یارانه معیشتی به تناسب افراد خانوار متفاوت بوده و برای خانوار یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار، سه نفره ۱۳۸ هزار، چهار نفره ۱۷۲ هزار و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

هزینه پرداخت بسته حمایتی ماه رمضان نیز حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعلام شده که برابر با همان هزینه پرداختی دولت در هر ماه برای کمک معیشتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کمش کردند!!
Iran, Islamic Republic of
قرار بود نفری 100 هزار تومان باشد نه این قدر کم

طبق گفته آقای قالیباف در سخنرانی زنده تلویزیونی چند ماه قبل
یارانه کمک معیشتی کرونا تصویب شده بود که 6 ماه پرداخت شود 4 ماه سال 99 و 2 ماه اول از سال 1400

الان با این حساب خیلی کمتر پرداخت میشه کسی هست بررسی کنه کسی هست حساب رسی کنه؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
وعده 100 روزه نهایی روحانی رو شنیدی!؟؟
کسی هست پیگیری کند؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
از مبلغ اعلامی هم کمتر شد خانواده چهارنفره 153 هزار تومن واریز شد کسی هست پیگیری کند ؟؟!!!1
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه مقتیکه همه باید رمضان را روزه بگیرند،چرا یارانه رمضان فقط برای قشر خاصی پس یارانه این فصل را به همه ی ایرانیان اختصاص می دادید