کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزییات دقیق دیدار سیدحسن خمینی و رهبرانقلاب

24 فروردين 1400 ساعت 21:51

سید یاسر خمینی می‌گوید: رهبر انقلاب به جهت رابطه خاصی که با اخوی دارند و تأکید اخوی بر اطلاع از نظر ایشان، صلاح را در حضور برادرم در عرصه انتخابات تشخیص نمی‌دهند و می‌فرمایند، اگر هریک از فرزندان من از من مشورت می‌گرفتند من همان را می گفتم.


به گزارش جهان نیوز، سید یاسر خمینی ماجرای دیدار سید حسن خمینی و رهبر انقلاب را این‌گونه روایت می‌کند: امروز مطابق با رویه‌ای که اخوی دارند، به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند. نزدیکان می‌دانند که رابطه ایشان با رهبری، رابطه‌ای است که همانند پدر و فرزند است. در ضمن مباحث مطرح شده، طبیعی است که بحث به مسائل انتخابات و حضور مردم می‌کشد.

اخوی می‌گویند که بسیاری از بزرگان و جریانات سیاسی از ایشان خواسته‌اند که کاندیدای انتخابات شوند و از رهبری جویای نظر می‌شوند، ایشان هم علی رغم اینکه معمولاً به این گونه امور وارد نمی‌شوند، اما به جهت رابطه خاصی که با اخوی دارند و تأکید اخوی بر اطلاع از نظر ایشان، صلاح را در این کار تشخیص نمی‌دهند و می‌فرمایند، اگر هریک از فرزندان من از من مشورت می‌گرفتند من همان را می گفتم.

البته اخوی در پایان از ایشان اجازه می گیرند که مسأله را اعلام کنند و ایشان بزرگوارانه می پذیرند.

با توجه به این توصیه، طبیعی است که تصمیم ایشان روشن است و اخوی یقینا تصمیمی برای کاندیداتوری ندارند.

روز گذشته سایت جماران خبر دیدار سید حسن خمینی با رهبر انقلاب و نظرخواهی وی از ایشان درباره حضور در انتخابات را منتشر کرده بود.


کد مطلب: 760129

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/760129/جزییات-دقیق-دیدار-سیدحسن-خمینی-رهبرانقلاب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com