جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

به برنامه نویسی علاقه داری و دنبال کار میگردی؟

دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 759898
به برنامه نویسی علاقه داری و دنبال کار میگردی؟
بوت کمپ مپصا، برای زبانهایی مثل جاوا، پایتون، ری اکت و.. بوت کمپ برنامه نویسی برگزار میکنه و افراد رو بین 3 تا 4 ماه به صورت پروژه محورآموزش میده و همچنین چندین جلسه کارگاه آمادگی مصاحبه برای بوت کمپرها برگزار میکنه و تنها بوت کمپی هست که خدمات پیدا کردن شغل رو هم برای بوت کمپرهاش داره، یعنی انتهای دوره، بوت کمپ مپصا، فارغ التحصیلانش رو برای استخدام به شرکتها معرفی میکنه و تا الان بیشتر از 70 درصد از فارغ التحصیلانش تو شرکتهایی مثل دیجی کالا، فناپ، داتین، توسن، گام الکترونیک، ایران تلنت و ..  مشغول به کار شدند.

چه کسانی مناسب ورود به بوت کمپ های برنامه نویسی هستند؟
کسانی که با انگیزه ی زیاد به یادگیری پروژه محور و استخدام علاقه مند هستند و هدفشان ورود به بازار کار می باشد. همچنین دانستن مفاهیم برنامه نویسی و فارغ التحصیل بودن امتیاز مثبت دارد.

چرا مپصا؟

. 3 سال سابقه ی برگزاری بوت کمپ های استخدامی

. امکان بورسیه شدن افراد مستعد و تلاشگر

. امکان پرداخت اقساطی شهریه بعد از استخدام افراد

. استخدام بیش از 200 نفر از طریق بوت کمپ های استخدامی

. برگزاری ده ها دوره تخصصی ( مثل دوره های نفت و گاز برای شرکت نفت، دوره های ایمنی، مدیریتی و..)

. انتخاب منتورها و اساتید از فعالان بنام صنعت

. پروژه محور بودن تمامی دوره ها و برگزاری کارگاه های مختلف رزومه نویسی و شبه مصاحبه در حین برگزاری بوت کمپ 
 

 
مسیر بوت کمپ های برنامه نویسی مپصا:
افرای که متقاضی بوت کمپ های ما هستند معمولا به دلیل آموزش های تئوری، از دانش کمی در حوزه ی برنامه نویسی برخوردار هستند اما طبق برنامه های آموزشی بوت کمپ مپصا، پس از گذراندن دوره های آمادگی پیش از بوت کمپ و ارزیابی مداوم، با سطح نسبتا خوبی وارد بوت کمپ میشوند و با کار تیمی و منتورهای متخصص مهارت کسب می‌کنند.

در انتهای بوت کمپ نیز بوت کمپرها، رزومه ی خوبی را به همراه ما شکل میدن و ما برای شرکت های معتبر نرم افزاری که همکار ما هستند، رزومه ی آنها را ارسال میکنیم و این روند تا مشغول به کار شدن افراد ادامه دارد.

نحوه ی ثبت نام در بوت کمپ ها:
اگر به یادگیر پروژه محور و ساختن مسیر شغلی تان با ما علاقه دارید یا به مشاوره نیاز دارید به سایت ما حتما سر بزنید یا میتوانید با شماره ی 02143649827 با ما در تماس باشید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *