پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

برقراری پروازها به انگلیس از‌ ۱۶ اردیبهشت

دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب: 759869
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران‌ از برقراری مجدد پرواز به کشور انگلیس خبر داد.
برقراری پروازها به انگلیس از‌ ۱۶ اردیبهشت
به گزارش جهان نيوز، به نقل از اداره کل روابط عمومی ‌هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، حسین جهانی اظهار داشت: با رفع محدودیت‌های کرونایی در کشور انگلیس، پرواز به این کشور در روزهای یکشنبه و پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌شود که براساس برنامه‌ریزی انجام شده این پروازها از ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری انجام خواهد شد.

وی‌ افزود: پرواز تهران به لندن در روزهای یک‌شنبه و پنج‌شنبه هر هفته در ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه فرودگاه حضرت امام خمینی(ره)  را ترک می‌کند و در ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه وارد فرودگاه لندن می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: پرواز برگشت نیز در روزهای یک‌شنبه و پنج‌شنبه هر هفته در ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه هیتروی لندن پرواز و در ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) می‌شود.

به گزارش فارس، پروازهای لندن شرکت هما، به دلیل شیوع شدید کرونای انگلیسی در کشور انگلستان‌ تعلیق شده بود.

امروز سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز در گفت‌وگو با فارس از برقراری مجدد پروازهای انگلیس از ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ خبر داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *