جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

راهنمای سفر به کیش با هواپیما

يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 759775
راهنمای سفر به کیش با هواپیما
جزیره کیش مقصدی جذاب برای مسافرانی است که قصد دارند چند روز را در آرامش، لذت و تفریح به سر ببرند. سفر هوایی راحت‌ترین راه برای رسیدن به جزیره است و اگر شرایط ویژه‌ای برای خرید بلیط نداشته باشید، می‌توانید با بلیط چارتر کیش سفری کم‌هزینه را تجربه کنید. این جزیره یک گزینه مناسب برای فصل‌های مختلف است.

تابستان‌های گرمی دارد؛ ولی پاییز و زمستان بهترین زمان برای سفر به کیش هستند. البته انتخاب فصل مناسب برای سفر به کیش، ارتباط ویژه‌ای با هدف شما از این سفر دارد. برای مثال اگر قصد دارید به مراکز خرید کیش سر بزنید و سفرتان جنبه بازارگردی دارد، تابستان زمان مناسبی برای سفر به کیش است. به‌خاطر بالابودن دمای هوا و رطوبت زیاد، چرخیدن در مراکز خرید بهترین گزینه به‌حساب می‌آید. ضمن اینکه در تابستان جزیره خلوت‌تر از زمان‌های دیگر است. البته جشنواره‌های تابستانی هم در این دوره بر قیمت اجناس اثر می‌گذارد. بنابراین می‌توانید با هزینه‌های کم، چمدان‌هایتان را پر کنید. اگر هدف شما از سفر به کیش گشت‌وگذار و تفریح است، تعطیلات نوروز زمان مناسبی برای شما خواهد بود. البته بعید است که در تعطیلات بتوانید بلیط ارزان کیش پیدا کنید؛ چون حجم بالایی از مسافران در این دوره به کیش سفر می‌کنند.

با خرید بلیط چارتر کیش این فرصت را دارید که با قیمت مناسب به جزیره سفر کنید. همان‌طورکه می‌دانید برای سفر با بلیط چارتر کیش و لحظه آخری به چمدانی آماده نیاز دارد که هر زمان امکان‌پذیر بود، پرواز کنید و از سفر به جزیره‌ای خاص و منحصربه‌فرد لذت ببرید. تور کیش هوایی در بیشتر روزهای سال طرفداران خاص خود را دارد.
 

سیستم حمل‌ونقل در کیش
فرودگاه کیش چهار ترمینال دارد و درحال‌حاضر به 20 مقصد داخلی و دو مقصد خارجی پرواز انجام می‌دهد. با سفر از فرودگاه مهرآباد تهران به کیش، تقریبا یک ساعت و 30 دقیقه در راه هستید و پس از رسیدن به فرودگاه کیش به‌راحتی می‌توانید تاکسی بگیرید و خودتان را به هتل یا محل اقامت‌تان برسانید.

فرودگاه بین‌المللی کیش 9 میلیون مترمربع مساحت دارد. شهرهایی چون تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، بندرعباس، کرمان، اهواز، تبریز، یزد، همدان، بوشهر، رشت، کرمانشاه، ساری، کاشان، گرگان، جم و عسلویه، ارومیه و سنندج جز شهرهایی هستند که می‌توانید از آن‌ها پرواز کیش را تجربه کنید. علاوه‌براین دبی و مسقط (پایتخت کشور عمان) هم مقاصد پروازهای خارجی کیش هستند. شرکت‌های هواپیمایی بسیاری به این فرودگاه پرواز دارند؛ به‌همین خاطر شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. با خرید بلیط اینترنتی این امکان را خواهید داشت که قیمت بلیط و خطوط هواپیمایی مختلف را با هم مقایسه کنید.

جزیره کیش خیلی بزرگ نیست و بدون شک در ترافیک نمی‌مانید. تاکسی‌های زیادی در سطح شهر درحال جابه‌جایی مسافران هستند و هر وقت اراده کنید می‌توانید به یک تاکسی دسترسی داشته باشید. تاکسی‌های سفید، تاکسی تلفنی و دربستی هستند و تاکسی‌های زرد به‌عنوان تاکسی خطی فعالیت می‌کنند. در این جزیره اکثر تاکسی‌ها خودروهای لوکس و با کیفیت هستند. البته اگر قصد داشته باشید خودتان ماشین را برانید، به‌راحتی می‌توانید خودرو اجاره و درطول سفر از آن استفاده کنید.

یک نکته مهم در ارتباط با خرید بلیط ارزان کیش که تفاوت زیادی با تور کیش لاکچری دارد، انتخاب زمان مناسب برای سفر است و زمان مناسب برای خرید بلیط ارزان، روزهای پس از پیک تعطیلات به‌حساب می‌آیند. روزهایی که گروه اصلی مسافران به خانه بازگشته‌اند و شرکت‌های هواپیمایی بلیط‌های خود را با قیمت مناسب‌تری برای فروش می‌گذارند. اگر زمان سفر شما وابسته به تعطیلات نباشد، پس از تعطیلات نوروز یا دیگر تعطیلات رسمی می‌توانید با مقرون‌به‌صرفه‌ترین حالت ممکن بلیط هواپیما تهیه کنید.


هزینه بلیط هواپیما به کیش
درحال‌حاضر برای خرید بلیط تهران به کیش باید از 300 الی 600 هزارتومان هزینه کنید؛ اما درصورتی‌که بتوانید بلیط چارتر کیش پیدا کنید، این هزینه به‌شکل شگفت‌انگیزی کاهش می‌یابد. جزیره کیش یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری ایران است؛ بنابراین بهتر است این گزینه را در برنامه سفرهای آتی خود داشته باشید.

جاذبه‌های گردشگری کیش به یک برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد تا بتوانید از هر روز سفرتان به‌خوبی استفاده کنید و تمام مکان‌های دیدنی جزیره را ببینید. برای این کار بهتر است از مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل شروع کنید. ورزش‌های آبی و بازدید از سواحل می‌تواند یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر شما باشد. جت اسکی، غواصی، کشتی سواری فقط بخشی از ورزش‌های آبی و تفریحات جذاب کیش است که درطول سفر تجربه می‌کنید.

اگر به دوچرخه‌سواری هم علاقه داشته باشید، می‌توانید در یکی از خوش منظره‌ترین مسیرهای دوچرخه‌سواری دور جزیره رکاب بزنید و از طبیعت لذت ببرید. این مسیر 75 کیلومتری اوقات خوشی را برای مسافران علاقه‌مند به دوچرخه‌سواری ایجاد می‌کند. ساحل مرجانی و کشتی یونانی یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری جزیره هستند که برای هر مسافری هیجان‌انگیز و دیدنی است.

با خرید بلیط ارزان کیش و سفر به این جزیره زیبا روزهای خاطره‌انگیزی را تجربه خواهید کرد. پس برای سفر به کیش برنامه‌ریزی کنید و از آن لذت ببرید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *