کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مطهری:

کسانی که ادعا دارند واکسن زده‌ایم، ثابت کنند

21 فروردين 1400 ساعت 21:20

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر کسی ادعا کرده که ما واکسن کرونا زده‌ایم، باید این موضوع را ثابت کند.


به گزارش جهان نیوز، حمید مطهری درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: می‌دانید بازی کردن در آسیا فوق‌العاده سخت است و باید با یک برنامه‌ریزی خوب راهی مسابقات شویم. خدا را شکر این طراحی را داریم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

وی درباره برگزاری بازی در هند، عنوان کرد: هوای آنجا خیلی مرطوب و دمای هوا 33 تا 38 درجه سانتی‌گراد است و بازی کردن در هند با این شرایط و کرونا خیلی سخت است. باید پروتکل‌ها را به خوبی رعایت کنیم تا به مشکل بر نخوریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس، درباره اینکه میزبان اعلام کرده بابت کرونا تضمینی نمی‌دهد و بیشتر باشگاه‌ها باید رعایت کنند، اشاره کرد: شرایط خیلی سخت است. سه روز یک بار باید بازی کنیم ولی برای ریکاوری استخر و سونای اختصاصی در اختیار نداریم و گفتند همه چیز آزاد است و اگر می‌خواهید استفاده کنید. هتل در شهری است که توریستی است اما ما باید خودمان را هماهنگ کنیم تا موفق باشیم.

مطهری درباره اینکه ساکت الهامی به نوعی اعلام کرده بود که پرسولیسی‌ها واکسن زده‌اند، تصریح کرد: متاسفانه شرایط طوری شده که هرکسی به خودش اجازه می‌دهد اظهار نظر کند، آن هم اظهار نظری که هیچ‌گونه صحت و سلامتی در گفتار و کلام نیست و این خیلی زشت است. به نظر من مرجعی باید وجود داشته باشد که به این مسائل رسیدگی کند. مگر چنین ادعایی ندارند؟ باید ثابت کنند. این‌گونه خیلی زشت است که به هم تهمت بزنیم. این کار قشنگی نیست و باید درباره مسائل فنی صحبت کنیم. بهتر است راجع به مشکلات فوتبال و میزبانی‌ها صحبت کنیم نه اینکه برای یک بازی از سوژه‌های منسوخ‌ شده استفاده کنیم. خواهشم این است که رسیدگی کنند تا مشخص شود ما واکسن زده‌ایم یا خیر. با کسانی که این حواشی را ایجاد می‌کنند باید برخورد شود.

وی درباره اینکه کادر فنی کنونی پرسپولیس موفق شده در 50 بازی 100 امتیاز کسب کند، گفت: به تیم و هواداران و باشگاه تبریک می‌گویم. باید قدر همه مربیان ایرانی که خیلی به روز هستند را بدانیم. گل محمدی به غیر از پرسپولیس در تیم‌های دیگر نیز خوب کار کرده و مثمرثمر بوده است.


کد مطلب: 759724

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/759724/کسانی-ادعا-واکسن-زده-ایم-ثابت-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com