جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رکورد زنی یحیی روی نیمکت پرسپولیس

شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 759667
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس سریعتر از همه مربیان تاریخ این باشگاه به امتیاز ۱۰۰ رسید.
رکورد زنی یحیی روی نیمکت پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، برد ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی، قرمز‌ها را بار دیگر به صدر جدول رساند و با این حال برای یحیی گل‌محمدی که از روی سکو‌ها تیمش را هدایت می‌کرد، این بازی یک بازی خاص بود، چراکه وقتی سوت پایان به صدا در آمد، یحیی گل‌محمدی در پنجاهمین دیدار به عنوان سرمربی پرسپولیس به امتیاز ۱۰۰ رسید تا زودتر از همه مربیان تاریخ پرسپولیس، کسب صدمین امتیاز را با قرمز‌ها تجربه کند.

برای برانکو ایوانکوویچ، امتیاز ۱۰۰ روی نیمکت پرسپولیس در ۵۱ بازی به دست آمد. علی پروین در ۵۷ بازی با پرسپولیس به امتیاز ۱۰۰ رسید و علی دایی هم در رتبه بعدی قرار دارد با ۶۰ بازی و رسیدن به امتیاز ۱۰۰. اما صدرنشین این فهرست حالا کسی نیست جز یحیی گل‌محمدی با ۲۷ برد، ۱۹ تساوی و فقط ۴ باخت. با ۷۱ گل زده، ۳۴ گل خورده و ۱۰۰ امتیاز در بازی شماره ۵۰.

در این ۵۰ بازی سید‌جلال حسینی با ۴۴ بار حضور در زمین رکوردار است، احمد نوراللهی با ۸ گل زده بهترین گلزن به شمار می‌رود و سیامک نعمتی هم با ۶ پاس گل، بهترین پاسور محسوب می‌شود. در این ۱۰۰ امتیازی که پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی کسب کرده هم سهم سایپا با ۱۰ امتیاز، پیکان با ۹ امتیاز و صنعت نفت با ۸ امتیاز بیشتر از سایر تیم‌ها بوده است.
مرجع : شبکه خبر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *