پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

ضرب و شتم مادر و کودک فلسطینی در الخلیل به دست صهیونیست‌ها

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 759384
شهرک‌نشینان صهیونیست یک مادر و کودک فلسطینی را در شهر الخلیل به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله و ضرب و شتم قرار دادند.
ضرب‌وشتم مادر در مقابل چشمان کودک
به گزارش جهان نيوز به نقل از فلسطین الیوم، شهرک نشینان رژیم صهیونیستی یک مادر و کودک فلسطینی را در مرکز شهر الخلیل در کرانه باختری مورد ضرب و شتم قرار دادند.

«مفید شرباتی» فعال فلسطینی ساکن شهر الخلیل اعلام کرد: صهیونیست‌های ساکن شهرک «الدبویا» دختر ۲۳ ساله و نوه ۲ ساله مرا در راه آمدن به خانه در خیابان شهدا در مرکز شهر مورد حمله قرار دادند.

او افزود: شهرک‌نشینان اشغالگر به کودکان خود یاد می‌دهند که به فلسطینیان در این منطقه حمله کنند. روز گذشته نیز نوه ۱۰ ساله من در همین منطقه مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته است.

این فعال فلسطینی تصریح کرد که حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان در شهر الخلیل معمولا تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد.

وزارت بهداشت فلسطین در رام الله نیز دیروز (سه‌شنبه) از شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن همسر او در غرب قدس اشغالی خبر داد.

نظامیان صهیونیست این جوان فلسطینی رادر شهرک «بیرنبالا» در شمال غرب قدس اشغالی با شلیک مستقیم گلوله به سر او به شهادت رساندند و همسر او که تیر به او اصابت کرده و زخمی شده به مجتمع پزشکی رام الله منتقل شده و وضع سلامتی او هم اکنون تثبیت شده است.

به گفته منابع خبری، حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به منازل فلسطینی‌ها در الخلیل، منطقه تحت اشغال رژیم صهیونیستی در جنوب کرانه باختری اخیرا افزایش یافته است.

در آخرین مورد حمله؛ حدود ۲۰ تن از شهرک‌نشینان صهیونیست به منازل فلسطینی‌ها در خیابان «الشهدا» در مرکز الخلیل هجوم بردند.

به گفته فعالان حقوق بشری، سربازان ارتش رژیم اشغالگر بدون کوچکترین واکنشی نسبت به خشونت صهیونیست‌ها، این شهرک‌نشینان را در جریان حمله به فلسطینی‌ها همراهی کردند. این حمله‌ها در این منطقه بسیار تکرار می‌شود.

نزدیک به ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست در شهرک‌های غیرقانونی در الخلیل زندگی می‌کنند و حدود هزار و ۵۰۰ سرباز صهیونیست از آن‌ها حفاظت می‌کنند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
صهیونیستها برای ارتکاب هر جنایتی آزادند