پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
قرعه سخت و آسان استقلال و پرسپولیس

قرعه کشی مرحله یک هشتم جام حذفی

سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 759296
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی در شرایطی برگزار شد که سخت ترین قرعه به نام دو تیم ذوب آهن و استقلال خورد.
قرعه سخت استقلال در جام حذفی
به گزارش جهان نيوز، براساس قرعه کشی انجام شده 16 تیم حاضر در مسابقات باید به ترتیب زیر باهم مصاف بدهند.
 
*استقلال (میزبان) - ذوب آهن؛ این مصاف شاید سخت ترین قرعه مسابقات مرحله یک شانزدهم بود که به میزبانی آبی های پایتخت در تهران مقابل سبزپوشان اصفهانی برگزار می شود که اخیرا با حضور مجتبی حسینی شرایط امیدوارکننده ای پیدا کرده‌اند.
 
شاهین بندرعامری (میزبان) – پرسپولیس؛ این بازی به میزبانی شاهین بندر عامری برگزار می شود تا تنها تیم دسته دومی حاضر در مرحله یک شانزدهم مسابقات که به قرعه خوبی نخورده، حداقل در خانه از سرخپوشان فوتبال ایران پذیرایی کند. البته که این مصاف می تواند انگیزه های زیادی برای بازیکنان ناشناخته شاهین داشته باشد و هواداران این تیم همین حالا احتمالا به شدت از درآمدن این قرعه خوشحالند.
 
 
آلومینیوم (میزبان) – تراکتور؛ یکی از حساس ترین و پرحاشیه ترین رقابت های این مرحله به میزبانی اراکی ها در ورزشگاه امام خمینی برگزار می شود. جایی که بازگشت رسول خطیبی به اراک و تقابل منصوریان سرمربی سابق تراکتور با این تیم، جذابیت ها و حساسیت های ویژه ای را خواهد داشت.
 
 خوشه طلایی (میزبان) – سپاهان؛ در این مسابقه شاگردان محرم نویدکیا به دلیل میزبانی مقابل مس رفسنجان، میهمان هستند و احتمالا به دلیل آماده نبودن ورزشگاه ساوه‌ای‌ها باید در ورزشگاه کارگران به مصاف این تیم که با وحید بیاتلو نتایج خوبی کسب کرده، قرار بگیرد.
 
گل گهر (میزبان) - پارس جنوبی جم؛ شاگردان امیرقلعه نویی که در مرحله قبلی مس کرمان را حذف کردند، در این مرحله نیز با قرعه خوبی مواجه شده اند و باید به مصاف پارس جنوبی جم بروند که با محمد نصرتی مشکلات مالی زیادی را در هفته های پایانی سال تجربه کرده است.
 
قشقایی (میزبان) – فولاد؛ یکی دیگر از مصاف های لیگ برتری و لیگ یکی در شیراز و ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شکل خواهد گرفت و شاگردان جواد نکونام به مصاف شاگردان هرمزی خواهند رفت.
 
نساجی (میزبان) – ملوان؛ این مسابقه را می توان یکی دیگر از نبردهای هیجان انگیز مرحله یک شانزدهم نهایی نامید. جایی که بار دیگر فوتبال گیلان و مازندران که همیشه کری های زیادی میان آنها وجود داشته، با یکدیگر تقابل خواهند داشت
 
خیبر خرم آباد (میزبان) - صنعت نفت آبادان؛ درنهایت مصاف شاگردان ویسی با تیم صنعت نفت آبادان که این روزها در پی استعفای سیروس پورموسوی شرایط مبهمی دارد، دیگر دیدار مرحله یک شانزدهم را تشکیل خواهد داد.
این مسابقات طی هشتم و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود و البته تاریخ دیگری برای نمایندگان فوتبال ایران که در آسیا حضور دارند، در نظر گرفته خواهد شد.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی:
استقلال - ذوب آهن
پرسپولیس - شاهین بندرعامری
آلومینیوم - تراکتور
 خوشه طلایی - سپاهان
گل گهر - پارس جنوبی جم
قشقایی - فولاد
نساجی - ملوان
خیبر خرم آباد - صنعت نفت آبادان
مرجع : ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *