کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انفجار شدید در محله جوانمرد قصاب با ۶ زخمی

15 فروردين 1400 ساعت 18:37

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع انفجار شدید در محله جوانمرد قصاب به دلیل نشت گاز خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 6 نفر مصدوم شده‌ا‌ند.


به گزارش جهان نیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره وقوع حادثه انفجار در محله جوانمرد قصاب اظهار داشت:‌ این حادثه که ساعتی پیش به وقوع پیوسته در یک ساختمان مسکونی سه طبقه قدیمی در خیابان اختری جوانمرد قصاب بوده است. 

وی افزود:‌ نیروهای سه ایستگاه آتش‌نشانی پس از اطلاع از طریق سامانه 125 به محل حادثه اعزام شدند که مشخص شد براساس بررسی‌های اولیه، نشت گاز دلیل انفجار بوده است. 

ملکی خاطرنشان کرد:‌ میزان انفجار به حدی بوده که دیوارها و شیشه‌های ساختمان مجاور نیز تخریب شده و تاکنون 6 نفر به دلیل این حادثه دچار مصدویت شده‌اند.

وی گفت: آتش نشانان پس از رسیدن به محل، مشاهده می‌کنند در ساختمان سه طبقه‌ مسکونی قدیمی به وسعت حدود ۸۰ مترمربع انفجار شدیدی رخ داده و تقریبا نیمی از ساختمان تخریب شده است.

سخنگوی آتش نشانی تهران در ادامه تصریح کرد: شدت انفجار به حدی بوده که در چندین منزل مجاور نیز شیشه‌ها و درب و پنجره‌ها تخریب شده و بخشی از آجرها و شیشه‌ها به سمت خیابان ریخته بود.

ملکی با بیان اینکه یک مرد حدودا ۴۰ ساله در منزل حضور داشت که دچار سوختگی شده بود، ادامه داد: این حادثه منجر به شعله‌وری و آتش‌سوزی نشده بود و فقط یک انفجار شدید بود که در لحظات اولیه فرد مصدوم خارج و تحویل اورژانس داده شد.

وی با بیان اینکه ۵ نفر دیگر در ساختمان های مجاور دچار مصدومیت شده بودند، اضافه کرد: در مجموع ۶نفر شامل ۲ خانم و ۴ آقا دچار مصدومیت شدند و بخشی از ساختمان تخریب شده که آتش نشانان در حال حاضر مشغول جستجو و آواربرداری هستند.

سخنگوی آتش نشانی تهران در پایان خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های اولیه انفجار گاز به دلیل نشت گاز رخ داده است و بررسی‌های تکمیلی در حال انجام شدن است.


کد مطلب: 759049

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/759049/انفجار-شدید-محله-جوانمرد-قصاب-۶-زخمی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com