جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ماجرای واگذاری ۳دانگ پرسپولیس به شستا چیست؟

يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب: 759046
با دستور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بخش حقوقی این باشگاه در حال بررسی ماجرای واگذاری سه دانگ این باشگاه به شستا شده است.
ماجرای واگذاری ۳دانگ پرسپولیس به شستا
به گزارش جهان نيوز، ماجرای بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) هر روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند و پس از اینکه مدیران سابق فدراسیون فوتبال سال گذشته ادعا کردند بدهی فدراسیون به شستا تسویه شده است، امروز (یکشنبه) شایعه‌ای درباره واگذاری سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس به این شرکت مطرح شد.

ساختمان باشگاه پرسپولیس که مانند استقلال به نام فدراسیون فوتبال است، سال گذشته نیز برای مدتی با حکم شستا توقیف شده بود، اما آن مشکل برطرف شد و اکنون بحث جدیدی درباره واگذاری سه دانگ از این ساختمان مطرح شده است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع تاکنون قطعی نشده است.

در همین زمینه با مطرح شدن این موضوع، تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس با دستور جعفر سمیعی در حال بررسی ماجراست و باید دید در نهایت این ماجرا به کجا خواهد انجامید.

پرسپولیسی‌ها معتقدند بدهی فدراسیون فوتبال به شستا ارتباطی به ساختمان سرخپوشان ندارد و مسئولان فدراسیون باید این مشکل را برطرف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *