جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیش‌بینی ارزش بیت کوین بر اساس قیمت خودرو

جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۰۹
کد مطلب: 758760
یک کارشناس ارز مجازی عقیده دارد پیش‌بینی ارزش بیت کوین بر اساس دلار اشتباه است و پیشنهاد داده به خاطر ماهیت تورم‌زایی پول‌های بی‌پشتوانه، آنها را بر اساس قیمت خودروهای لوکس ارزیابی کرد.
پیش‌بینی ارزش بیت کوین بر اساس قیمت خودرو
به گزارش جهان نيوز، به نقل از راشا تودی، جس پاول، کارشناس ارز مجازی عقیده دارد پیش‌بینی ارزش بیت کوین بر اساس دلار اشتباه است و پیشنهاد داده به خاطر ماهیت تورم‌زایی  پول‌های بی‌پشتوانه، آنها را بر اساس قیمت خودروهای لوکس ارزیابی کرد.

 وی در مورد پیش‌بینی ارزش بیت کوین در پایان 2021 گفت:« به نظر من بیت کوین به سمت رشد پیش می‌رود و  پیش‌بینی ارزش آن بر اساس دلار سخت است».

وی مقیاس های جایگزینی را برای ارزیابی بیت‌کوین پیشنهاد کرده است و ادعا می کند ارزش این ارز مجازی نسبت به شرایط فعلی که برابر با ارزش یک تسلای مدل 3 است، تا پایان سال جاری میلادی به ارزش یک لامبورگینی و تا پایان 2023 به ارزش یک بوگاتی می‌رسد.

وی توضیح داد:«به نظر من ارزش بیت کوین را با سرمایه‌های مثل خودرو بهتر می‌توان ارزیابی کرد چون هیچگاه نمی‌توان وضعیت دلار را پیش‌بینی کرد».

 ارزش بیت کوین در پایان سال گذشته میلادی برابر با یک هوندا سیویک جدید بود.

الون ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا در همین ماه گفت امکان خرید خودروهای این شرکت در آمریکا با استفاده از بیت کوین وجود دارد و اضافه کرد مردم در خارج از آمریکا هم در سال جاری میلادی این توانایی را خواهند داشت.

بیت کوین بزرگترین ارز مجازی دنیاست که یک بار دیگر به 60 هزار دلار نزدیک می‌شود. این ارز مجازی در ساعت 9:38 چهارشنبه به وقت گرینویچ، 57919 دلار معامله می‌شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *