کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماجرای گروگانگیری در بخشداری بندرامام چه بود؟

11 فروردين 1400 ساعت 18:34

بخشدار بندر امام خمینی (ره) گفت: صبح امروز فردی با سلاح سرد یکی از کارمندان بخشداری را گروگان می‌گیرد که با حضور نیروی انتظامی و مقامات قضایی وی دستگیر و بازداشت شد.


به گزارش جهان نیوز، حجت اله خسروی بخشدار بندر امام خمینی(ره)، دقایقی قبل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: صبح امروز فردی به بخشداری بندر امام خمینی(ره) مراجعه می‌کند و خواستار رسیدگی به پرونده قضایی در خصوص یک دعاوی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) می‌شود.

وی افزود: پس از استماع صحبت‌های این فرد توسط کارمندان بخشداری وی خواستار دیدار با بخشدار می‌شود که در آن زمان بنده در بخشداری حاضر نبودم، این فرد در همان لحظه سلاح سردی که با خود همراه داشت را روی گردن  مسئول امور اجتماعی بخشداری قرار می‌دهد و درخواست می‌کند مسئولان برای رسیدگی به پرونده قضایی در محل حاضر شوند.

بخشدار بندر امام خمینی(ره) گفت: با حضور نیروی انتظامی و مقامات قضایی وی در محل بخشداری دستگیر می‌شود و برای طی مراحل قضایی به مقامات مربوطه تحویل داده شد.

وی بیان کرد: این فرد ۳ سال پیش قطعه زمینی را در محدوده منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) تصرف می‌کند، منطقه ویژه از وی شکایت می‌کند و در بررسی قضایی وی محکوم می‌گردد، در دادگاه تجدید نظر نیز مجدد وی محکوم می‌شود.


کد مطلب: 758718

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/758718/ماجرای-گروگانگیری-بخشداری-بندرامام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com