جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

کشور باید از دست غرب گرایان خلاص شود

سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 758677
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: راه‌حل مسائل و مشکلات کشور، تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است تا کشور از دست غرب‌گرایان و لیبرال‌ها و عناصر سست‌بنیاد خلاص شود.
کشور باید از دست غرب گرایان خلاص شود
به گزارش جهان نيوز، دکتر ابراهیم رضایی شب گذشته در جمع مردم برازجان ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عج) اظهار داشت: دوران ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) پایان حیات بشر نیست بلکه آغاز آن و آغاز حیات طیبه بشر است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: معتقدان به فرج فقط شیعیان نیستند بلکه همه ادیان اعتقاد دارند که روزی جنگ حق و باطل و جدال خیر و شر به نفع جبهه حق به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: تفکری وجود دارد که معتقد است که باید آن‌قدر ظلم در جامعه زیاد شود که ظهور محقق شود ولی اسلام ناب محمدی معتقد است که دوران انتظار دوران فعال بودن و تحرک شیعه برای زمینه‌سازی ظهور است و نباید نسبت به مسائل و مشکلات بی‌خیال باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و در پی آن تشکیل نظام اسلامی مقدمه ظهور بوده، خاطرنشان کرد: هر هدفی که ما را به استقرار عدالت نزدیک‌تر کند گامی به سمت ظهور است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف امروز منتظران فرج، مبارزه با استکبار خارجی و داخلی و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان و امید دادن به مردم و حل مشکلات آنها است؛ بنابراین همه وظیفه دارند که برای حل مسائل و مشکلات مردم تلاش کنند.

شوراها جای افراد فاسد نیست
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و ادامه داد: در وهله اول باید انتخابات پرشور برگزار شود و دوم اینکه راه‌حل مسائل و مشکلات کشور، تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است و همه باید کمک کنند که دولت جوان حزب‌اللهی تشکیل شود تا کشور از دست غرب‌گرایان و لیبرال‌ها و عناصر سست‌بنیاد خلاص شود و مشکلات مردم حل شود. راه‌حل مشکلات کشور در داخل است.

رضایی افزود: کسانی که از خط قرمز نظام اسلامی عبور کرده‌اند و سابقه شفاف و روشنی در فتنه‌ها ندارند نباید تأیید صلاحیت شوند. افرادی که اعتقاد و التزام عملی به ولایت‌فقیه ندارند و در عمل این را ثابت کرده‌اند شایستگی کاندیداتوری در انتخابات آینده را ندارند.

وی تصریح کرد: انتخابات شوراها هم اهمیت بسیار زیادی دارد و مردم باید در این انتخابات دقت لازم را داشته باشند و به افرادی که هزینه‌های کلان می‌کنند و نیز به صاحبان زر و زور و قدرت رأی ندهند. شورا جای افراد فاسد و جای افرادی که دنبال کاسبی و پرکردن جیب خود هستند، نیست.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به علت ضعف دولت دچار مشکلات بسیار زیادی شده‌ایم و امروز به‌خاطر تفکر غیر جهادی و غیرانقلابی وزارت نیرو تقریباً در همه نقاط کشور مشکلات آب شرب و آب کشاورزی داریم که منجر به ایجاد اختلاف و شکاف شده است.

متولیان آب در کشور بسیار ضعیف هستند
وی گفت: وقتی‌که می‌بینیم در همه شهرها، روستاها، بخش‌ها و استان‌های کشور مسئله و چالش آب را داریم نشان می‌دهد که متولیان آب در کشور بسیار ضعیف هستند و توانایی مدیریت حوزه آب شرب و کشاورزی کشور را ندارند بنابراین باید تجدیدنظر جدی در این مسئله صورت گیرد.

رضایی خاطرنشان کرد: ما در استان بوشهر و شهرستان دشتستان بی‌آبی‌های زیادی داریم و تقریباً در همه نقاط دشتستان دچار مشکل آب هستیم. در کنار این مشکلات، حقابه زیادی هم از کشاورزان در نخیلات و بخش زراعی گرفته می‌شود و جریمه‌های عجیب‌وغریبی را شاهد هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حالی که قیمت فروش خرمای کشاورزان استان و دشتستان نسبت به سال قبل کاهش‌یافته است، شاهد افزایش دوبرابری حقابه هستیم و این جهش نرخ حقابه منصفانه نیست.

نرخ حقابه آب کشاورزان اصلاح نشود، وزیر را استیضاح می‌کنیم
وی افزود: بارها و بارها از مسئولان دولتی خواسته‌ایم که این مسئله را حل کنند و اگر وزارت نیرو مسئله حقابه هنگفت کشاورزان استان بوشهر و شهرستان دشتستان را اصلاح و درست نکند چاره‌ای جز استیضاح وزیر نیرو نداریم؛ چراکه یک روز هم نبودن افراد ضعیف بر این مسئولیت‌ها به نفع مردم است.

رضایی تأکید کرد: مشکلات متعددی در حوزه آب شهرستان دشتستان وجود دارد که از جمله می‌توان به هدر رفت بالای آب، مشکلات کانال‌های آبیاری و عدم لای‌روبی آنها، فشار پایین آب، فرسوده بودن زیرساخت‌های آبرسانی، قطعی و نوبت‌بندی آب و… اشاره کرد که انتظار می‌رود در سریع‌ترین زمان اصلاح شود.

نگران بی‌آبی دشتستان در تابستان ۱۴۰۰ هستیم
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نگران بی‌آبی و مشکلات آبی شهرستان دشتستان در تابستان ۱۴۰۰ هستیم و انتظار می‌رود از هم‌اکنون اقدامات اساسی برای رفع چالش‌های پیش رو صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
United Kingdom
غرب گرایان اَخ هستند....!!!!
Iran, Islamic Republic of
به دست شرق گرایان سپرده شود؟؟!!
مردی
Iran, Islamic Republic of
صلاحیت داوطلبین شورای شهر باید در جایی مثل شورای نگهبان مورد تایید قرار گیرند.در مورد تهران بهتر است حتما توسط شورای نگهبان مورد بررسی قرار گیرند.
Iran, Islamic Republic of
بعد از رهبری بالاترین و برترین فرد جامع شرایط در جمع خصلت های فردی اجتماعی با کلیه توانمندی جز آقای رئیسی وجود ندارد.
United States
آقای رضایی جنابعالی با 36 هزار رای به مجلس 42 درصدی راه یافته آید به نماینده 24 میلیون ایرانی توهین نفرمایید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
هر کس که خواست با دولت های غربی ارتباط معقولی برقرار کند غربگرا نیست .این تفکر امثال شماست که تنها با چند کشور مراوده داریم . تفکر شما مردود است .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
کشور را از دست غرب گرایان رها کنیم و به دست شرق گرایان بدهیم ؟
Iran, Islamic Republic of
شرق گرایان چه؟