جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

تزریق موفقیت‌آمیز واکسن کرونا فخرا به ۱۵ نفر

سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 758672
مدیر پروژه واکسن فخرا گفت: ۱۵ پیشقراول واکسن فخرا را دریافت کردند و حال عمومی آن‌ها مساعد است.
تزریق موفقیت‌آمیز واکسن کرونا فخرا به ۱۵ نفر
به گزارش جهان نيوز، دکتر احمد کریمی مدیر پروژه واکسن فخرا اظهار داشت: نهم فروردین، تزریق واکسن فخرا به 15 داوطلب انجام شد و همزمان نیز غربالگری 20 داوطلب بعدی را شروع کردیم که انشالله به محض وصول نتایج غربالگری طی دو روز آینده، تزریق این افراد نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه حال عمومی این 15 نفر مساعد است گفت: پس از یک هفته تزریق، مجدد از این افراد آزمایش خون گرفته خواهد شد تا نتایج مورد ارزیابی قرار گیرد.

کریمی با بیان اینکه در فاز نخست، 135 داوطلب واکسن فخرا را دریافت خواهند کرد، بیان کرد: پس از 35 روز از این مرحله وارد فاز دوم تزریق واکسن فخرا به داوطلبان خواهیم شد.

وی تصریح کرد: فاز دوم تزریق نیازمند دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو است و انشالله پس از تایید این سازمان اقدامات و ساز و کارهای  تزریق مرحله دوم نیز آغاز خواهد شد.

مدیر پروژه واکسن کرونا "فخرا" در پایان اظهار امیدواری و تصریح کرد: تا پایان خرداد سال جاری به تولید انبوه این واکسن خواهیم رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *