جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب:

ایجاد وحدت ماموریت ما است/ ضرورت توجه به شاخص‌های رهبرانقلاب در انتخابات

شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 758533
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور بیانیه‌ای آورده است: ایجاد وحدت و انسجام سیاسی را ماموریت اصلی خود می‌داند و اتصال ظرفیت‌های بی بدیل جبهه انقلاب را به عنوان راهبرد اولویت دار پی می‌گیرد.
ایجاد وحدت ماموریت ما است/ ضرورت توجه به شاخص‌های رهبرانقلاب در انتخابات
به گزارش جهان نيوز، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور بیانیه‌ای با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره انتخابات و ترسیم ویژگی‌های رئیس‌جمهور مطلوب، آورده است: شورای ائتلاف، فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به عنوان نقشه راه سیاسی قلمداد نموده و ضمن دعوت از نامزدهای بالقوه به تأمل در مقدمات ورود به عرصه رقابت و خود آزمایی شاخص‌ها، به مردم عزیز ایران متعهد می‌شود، تمام ظرفیت اجتماعی و شبکه فعال خود را جهت ممیزی عمیق و بدون سوگیری سیاسی مبتنی بر شروط لازم و شاخص‌های هفت گانه رهبری بکار بندد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن حلول سال ۱۴۰۰ و ورود به قرن پانزدهم ه. ش. با ایام مبارک ماه شعبان و موعد بهار، نوید گذر از زمستان‌های سخت و سرد سیاسی و اقتصادی و استقبال از فصل شکوفایی و گره گشایی می‌دهد و موعد انتخابات ریاست جمهوری بر این امید تحول و شوق بهبود می‌افزاید. در آستانه اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم، رهبر معظم انقلاب بر نقش مؤثر و جایگاه ممتاز ریاست جمهوری و دامنه اختیارات و قدرت اجرایی بی بدیل آن تاکید نمودند و با اشاره به لزوم فهم مسائل اولویت دار کشور به شناخت اقتصاد و فهم مسائل تخصصی آن و سپس فهم حوزه امنیت و آسیب‌های اجتماعی پرداختند و بر قابلیت مواجهه با سیاست‌های پیچیده بین المللی و در نهایت مسئله فرهنگ، به عنوان پیش نیازهای ورود به میدان رقابت اشاره کردند و ۷ شاخص برای رئیس‌جمهور مطلوب برشمردند که شامل کفایت مدیریت، ایمان، عدالت خواهی، فسادستیزی، عملکرد انقلابی و جهادی، اعتقاد به توانمندی‌های داخلی و اعتماد به جوانان است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، ایجاد وحدت و انسجام سیاسی را مأموریت اصلی خود می‌داند و اتصال ظرفیت‌های بی بدیل جبهه انقلاب به مثابه یک کل منسجم و قدرتمند را به عنوان راهبرد اولویت دار پی می‌گیرد و به کمک شبکه اجتماعی گسترده خود، اعم از بدنه عظیم مردمی، تنوع کم نظیر گروه‌ها و جریانات اجتماعی و سیاسی و بویژه چهره‌های سرآمد، ممتاز و توانمند مدیریتی و اجرایی، این مأموریت و راهبرد را با جدیت دنبال می‌کند.

شورای ائتلاف، فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به عنوان نقشه راه سیاسی قلمداد نموده و ضمن دعوت از نامزدهای بالقوه به تأمل در مقدمات ورود به عرصه رقابت و خود آزمایی شاخص‌ها، به مردم عزیز ایران متعهد می‌شود، تمام ظرفیت اجتماعی و شبکه فعال خود را جهت ممیزی عمیق و بدون سوگیری سیاسی مبتنی بر شروط لازم و شاخص‌های هفت گانه رهبری بکار بندد و تلاش کند با رویکرد ائتلافی به ارزیابی شاخص‌ها پرداخته و افراد شایسته و صالح را اولویت دهی نماید و در نهایت با ایجاد اجماع سیاسی، زمینه را برای نقش آفرینی جوانان جهت حرکت پرشتاب به سمت قله‌های دست یافتنی و باشکوه ایران قوی و افق گشایی و پیشرفت همه جانبه در گام دوم انقلاب، مهیا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
منظور وحدت با خودتونه نه!
United Arab Emirates
اگر واقعا دنبال اجرای منویات رهبر معظم انقلاب هستید، همه به نفع دکتر سعید محمد برید کنار.
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله که این ایجاد وحدتتون مثل ایجاد وحدتهای ادوار گذشته نباشه!!
Iran, Islamic Republic of
چقدر هم موفقید درایجاد وحدت! .
Iran, Islamic Republic of
مدیر باکفایت تر باایمانتر عدالتخواه ضد فساد با عملکرد انقلابی جهادی از اول انقلاب توانمند و معتقد به توانمندی کشور و معتمد به جوانان گره گشا و پیشرو مردمی تر امیدوار با نگاه روشن و آینده شیرین که توانایی دارد کشور را به نقطه مطلوب ترین جایگاه برساند و عاقل تر و باخلاص تر از آقای رئیسی بعد از رهبری وجود ندارد.