شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
قائم مقام مديرعامل سايپا مطرح كرد:

تولید و تحویل شاهين برابر با "شكست تحريم" است/ سايپای نوين به سمت توليد محصول در شان مردم ايران حركت می‌كند

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 757932
قائم مقام مديرعامل سايپا در امور فروش و خدمات پس از فروش آغاز تحويل خودرو جديد اين گروه خودروسازي را روز تولد شاهين توصيف كرد و گفت: براي شاهين سايپا مي توانيم هشتگ بزنيم شكست تحريم یعنی تولید و تحویل شاهین برابر با شکست تحریم است.
تولید و تحویل شاهين برابر با «شكست تحريم» است
به گزارش جهان نيوز به نقل از سايپانيوز، مجيد باقري در آئين آغاز تحويل خودرو شاهين به مشتريان گروه خودروسازي سايپا اظهار كرد: هر يك از خودروهاي شاهين كه از امروز در خيابان‌هاي ايران تردد مي كنند، باعث ايجاد حس غرور و افتخار به توانمندي فرزندان ايران در صنعت خودروسازي مي‌شود.

وي در ادامه به تشريح ويژگي هاي اين محصول جديد پرداخت و گفت: يكي از مهم ترين مولفه هاي شاهين اين است كه براي اولين بار در كشور طراحي پلتفرم، طراحي محصول و توليد محصول، همزمان با نظام كيفي جديد انجام مي شود.

باقري با بيان اينكه در خصوص خودرو مولفه هاي ديگري نيز وجود دارد، افزود: نگاه حاكم بر طراحي و توليد شاهين از روز نخست تا امروز اين بود كه روزي كه شاهين متولد مي شود بايد روز جهش سايپا در عرصه كيفيت باشد. امروز با يك نشانه مشخص مي توانيم بگوئيم كه نظام كيفي جديد سايپا با خودرو شاهين رونمائي شد.

قائم مقام مديرعامل سايپا اظهار كرد: سايپا به صورت كاملا داوطلبانه براي نخستين بار و فراتر از آئين نامه ها و دستورالعمل هاي ابلاغي حمايت از حقوق مصرف كنندگان، شاهين را با سه سال ضمانت كيفي تحويل مشتريان مي‌دهد؛ زيرا به كيفيت و ايمني شاهين اطمينان دارد.

باقري با بيان اينكه موسسات بين‌المللي نيز خودرو شاهين را با ستاره هاي كيفي خوشرنگ تر كرده‌اند، ادامه داد: نكته ديگر مهم شاهين، در كنار كيفيت و ايمني اين است كه از زيبائي خاص خود در طراحي نيز بهره مي برد.

وي افزود: در دو روز نخست تحويل شاهين ۳۰۰ دستگاه از اين خودرو تحويل مشتريان مي شود و اين روند به صورت مداوم ادامه پيدا خواهد كرد.

قائم مقام مديرعامل سايپا به رونمائي از اپليكيشن مشتريان اين گروه خودروسازي نيز اشاره كرد و افزود: همزمان با تحويل خودرو شاهين، در تمامي نمايندگي هاي گروه خودروسازي سايپا بسترسازي هاي خوبي براي ارائه خدمات مناسب به مشتريان سايپا صورت گرفته است كه براساس آن از اپليكيشن مشتريان گروه خودروسازي سايپا رونمائي مي‌شود.

وي در تشريح امكانات اين نرم افزار اظهار كرد: توسط اين اپليكيشن مي‌توان هر نوع خدمتي كه در حوزه فروش و خدمات پس از فروش سايپا وجود دارد را دريافت كرد. ثبت نام در طرح هاي مختلف فروش، مكان يابي نزديك ترين نمايندگي مجاز سايپا به همراه خدمات قابل ارائه در آن نمايندگي، درخواست خدمات امدادي، انجام امور مربوط به بيمه خودرو و امكانات متعدد ديگر در اين نرم افزار قابل دسترسي است.

باقري ادامه داد: شاهين شروع يك مسير است كه توليد مدل كراس اوور آن به همراه رونمائي و توليد خودرو اطلس ادامه آن به شمار مي‌روند و «سايپاي نوين» با دقت به سمت توسعه محصول در شان مردم ايران حركت مي كند.

وی افزود: استقبال مردم عزيز ايران از خودرو شاهين، رسالت مديران سايپا را سنگين تر مي كند كه بايد خودروهايي باكيفيت و در شان مردم ايران طراحي و توليد كنند.

وي افزود: زماني كه تحريم ها شروع شد، روزانه ۲۷۰۰خودرو توليد مي‌كرديم و هدف طراحان تحريم توقف خطوط توليد ما بود. در مقطعي موفق هم شدند و توليد تا روزي ۷۰۰ دستگاه هم كاهش پيدا كرد اما امروز نه تنها كاهش توليد نداريم، بلكه با احيا و رونق توليد، خودروهاي به روز و باكيفيت را جايگزين خودروهاي قديمي كرده‌ايم. اينها معناي واقعي بي اثر كردن تحريم‌هاست.
برچسب ها: رپورتاژ سایپا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *