شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

گانتز به نتانیاهو لقب «آشغال» داد

سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب: 757879
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری انتخابات سراسری با انتقاد از «بنیامین نتانیاهو» وی را «آشغال» خواند و گفت از هر نامزدی که نخست وزیر را به چالش بکشد، حمایت خواهد کرد.
گانتز به نتانیاهو لقب «آشغال» داد
به گزارش جهان نيوز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی  نخست وزیر این رژیم  انتقاد کرد  و در مصاحبه ای او را «آشغال» خواند.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم اسرائیل سه شنبه با یک ایستگاه رادیویی در مورد انتخابات آتی که قرار است سه شنبه آینده برگزار شود، مصاحبه کرد. گانتز در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه که کدام یک از نامزدها را به عنوان نخست وزیر تایید می کند گفت که وی از هر نامزدی که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر را به چالش بکشد و بتواند اکثریت کنست را به دست آورد، حمایت خواهد کرد.

وی در توصیف نتانیاهو گفت، او رفتار غیر مسئولانه ای دارد و روابط اسرائیل با اردن را به خطر می اندازد.  گانتز با اشاره به بسته شدن حریم هوایی فلسطین اشغالی بر  روی پروازهای اردن گفت، نتانیاهو تصمیم شخصی گرفت.

وی در باره آینده کاری نتانیاهو در صورت شکست در انتخابات گفت:«در حال حاضر من در وزارت جنگ هستم که به صورت کاملا حرفه‌ای اداره می‌شود. اما اگر آنجا نباشم، آن آشغال  به آن سمت دسترسی پیدا می‌کند. »

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چندی قبل نیز اقدام اخیر نتانیاهو را برای امنیت  رژیم اسرائیل مضر توصیف کرد.

وی با اشاره به دستور نتانیاهو برای ممانعت از سفر ولی‌عهد اردن به قدس اشغالی برای حضور در مسجدالاقصی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت : «اقدامات وی نقض توافقنامه‌های سیاسی بوده و تلاشی برای دور زدن سیستم سیاست خارجی و تضعیف سیستم تصمیم‌سازی در اسرائیل است.»

گانتز با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم‌گیری‌ها را بدون رایزنی با اعضای کلیدی کابینه اتخاذ می‌کند، اضافه کرد: «تصمیمات نتانیاهو بر اساس حفاظت از منافع خود و نه اسرائیل است.»

پس از انتشار اخباری درباره جلوگیری از ورود ولی‌عهد اردن به مسجد الاقصی و همزمانی این اقدام با لغو سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به امارات، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن درباره علت لغو سفر نتانیاهو رسماً توضیح داد.

نتانیاهو قرار بود  پنجشنبه گذشته با سفر به امارات متحده عربی با «محمد بن زاید ولی‌عهد» ابوظبی دیدار کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
آشغال کودک کش
Iran, Islamic Republic of
دیگ به دیگ میگه روت سیاه!