جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جوانان انقلابی باید برنامه کاندیداها را ببینند نه نام‌ها را

سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب: 757775
یک فعال سیاسی با بیان اینکه دانشجوی انقلابی نباید در انتخابات به اسامی نگاه کند و باید به برنامه را ببیند؛ گفت: جوانان انقلابی که خود را پیرو رهبری می‌دانند نباید در بند نام‌ها باشند.
جوانان انقلابی باید برنامه کاندیداها را ببینند نه نام‌ها را
به گزارش جهان نيوز، علی جعفری فعال سیاسی و دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی در همایش دانشجویی ـ مردمی بن بست تکرار با بیان اینکه بنده مدت‌هاست تصمیم گرفته‌ام در دوگانه اصلاح‌طلب اصول‌گرا صحبت نکنم، گفت: تجربه‌ انتخابات ۹۲ برای من این است که بین نامزد اصول‌گرایی که گزینه وزارت خارجه‌اش ظریف است همان‌طور که گزینه اصلاح طلب است، چه فرقی است؟ باید پارادایم را عوض کرد‌.

وی اظهار داشت: وقتی که به نام‌ها توجه کنیم، به افراد توجه کنیم، به اصلاح‌طلب و اصول‌گرا توجه کنیم، نتیجه چیزی می‌شود که داریم می‌بینیم.

جعفری تصریح کرد: دلیل بن بستی که ۹۲ ایجاد شد، این بود که آقای ولایتی، آقای قالیباف، آقای رضایی و آقای روحانی همگی یک گفتمان را در سیاست خارجی دنبال می‌کردند. مردم کسی را انتخاب می کنند که این گفتمان به او بیاید برای همین به روحانی رای دادند.

فعال اسبق دانشجویی گفت: نیازی نیست که فقط تجربه‌های ۸ سال دولت را بررسی کنیم. تجربه‌ چند روز انتخابات ۹۲ هم هست و ممکن است دوباره تکرار شود. شاید باید یک بار یک بررسی‌ای بکنیم که آیا واقعا دلیل وضع موجود فقط عملکرد اصلاح‌طلبان است؟ یا تعلل‌های ما هم علت مشکلات کنونی کشور است؟

وی اظهار داشت: نکته این است که چپ و راست را باید رها کرد. از ترس اینکه اصلاح‌طلبان نیایند نباید خود را به چاه دامان اصول‌گراهایی انداخت که محافد در بند این نام‌ها باشند.

جعفری تصریح کرد: اصلاح‌طلبی یا اصول‌گرایی، برای من مهم نیست، باید بگویی برنامه‌ات برای برون رفت از این مشکلات چیست؟

وی گفت: دانشجوی انقلابی نباید در انتخابات به اسامی نگاه کند باید به برنامه نگاه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *