چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۴

چهارشنبه‌سوری؛ هیزمی بر آتش کرونا

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 757661
در چهارشنبه آخر سال لحظات شیرین سال جدید را با حوادث ناشی از مواد محترقه، آتش زا و خطرناک به کام خود و دیگران تلخ نکنید.
چهارشنبه‌سوری؛ هیزمی بر آتش کرونا
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، رضا پیرا رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و افزایش حضور شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری، روند احتمالی انتشار ویروس کرونا در استان صعودی خواهد شد که این امر زنگ خطری برای سلامت شهروندان است.

وی با اشاره به سوانح تأسف بار سال‌های گذشته خاطر نشان کرد: امید است که در ایام پیش رو شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آمادگی نیروهای فوریت‌های پزشکی و سایر مراکز درمانی در آخر سال خصوصاً چهارشنبه جاری و ایام نوروز در سطح استان به صورت شبانه روزی خبر داد.

پیرا در ادامه از مردم فهیم استات تقاضا کرد: شیرینی سال نو را با سوانح و حوادث ناشی از استفاده از مواد محترقه و خطرناک تلخ نکنید. وی تصریح کرد: به واسطه جلوگیری از شیوع کرونا و گسترش بیماری در آغاز سال جدید، از تجمع در محل‌های برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال اجتناب کنید.

طبق اظهارات این مقام مسئول، اورژانس ۱۱۵ آمادگی ارائه آموزش کمک‌های اولیه به اقشار مختلف جامعه را دارد لذا افراد داوطلب پس از پایان دوره آموزشی گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پایان خطاب به شهروندان تأکید کرد: در خانه بمانید و با حضور در تجمعات و مراسم‌های آخر سال بار مضاعفی را بر دوش کادر بهداشت و درمان تحمیل نکنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاملا اشتباه برداشت کرده اید چهارشنبه سوری سال گذشته بواسطه مصوبات محکم وایجاد محدودیت ها وتعطیلی های ستاد ملی کرونا مردم دقیق وبه نحو احسن رعایت میکردن متاسفانه این چهارشنبه سوری وایام پیش روی بواسطه بازگشایی های فله ای وبدون نظر کارشناسانه آمارها بالامی رود
چهارشنبه سوری را رها کنید
از باشگاههای ورزشی ، پاساژها،تالارها دیدن فرمایید وضعیت بمراتب بدتر از چهارشنبه سوری است
!!
Iran, Islamic Republic of
عده ای لجباز .
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
با یکی به نعل و یکی به میخ زدن ؛ نمی شود کشور را اداره کرد !!