جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

عملیات تا آزادسازی کل یمن ادامه خواهد یافت

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۱۵
کد مطلب: 757644
عضو شورای سیاسی انصارالله یمن به المیادین گفت: عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن تا آزادسازی کل یمن ادامه خواهد یافت. متجاوزان مسئول تشدید تنش اخیر است.
عملیات تا آزادسازی کل یمن ادامه خواهد یافت
به گزارش جهان نيوز؛ محمد البخیتی عضو شورای سیاسی انصارالله یمن به المیادین گفت: عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن تا آزادسازی کل یمن ادامه خواهد یافت. متجاوزان مسئول تشدید تنش اخیر است.

وی افزود: ملت یمن گزینه ای غیر از رویارویی و مقابله با متجاوزان ندارد. پایداری و مقاومت ملت یمن در تاریخ بی مانند است.

البخیتی گفت: اهمیت مارب به وجود چاههای نفتی در آن است و اینکه پایتخت تاریخی یمن است. 

این عضو شورای سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا به پایان جنگ ظرف یکماه از آغاز جنگ یمن دلخوش کرده بود اما این رخ نداد. ائتلاف دشمن وارد نبرد نفس آخر پس از آنکه نام جنگ را نفس طولانی نامید، شده است.

وی افزود: تحول بزرگی در موازنه قوا به نفع یمن علیه کشورهای متجاوز وجود دارد. کشورهای متجاوز عامدانه در راستای تحرک در همه جبهه ها حرکت می کنند تا بر جنگ مارب سرپوش بگذارند.

البخیتی فاش کرد: نیروهای هادی که در مرز می جنگند مایل به بازگشت به صنعا هستند اما مانع آنها می شوند.

وی گفت: بیشتر ساکنان شهر مارب ضد متجاوزان هستند. داعش، القاعده، آمریکا و عربستان در یک جبهه در یمن می جنگند. از ساکنان مارب می خواهیم که موضع درست اتخاذ کنند و حامی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن باشند. ما خطاب به ساکنان مارب می گوییم که آنها در امان هستند. هرکه در جنگ شرکت نکرده است در امان خواهد بود.

البخیتی در پایان تاکید کرد: ما حامی صلح واقعی هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *