جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

احتمال نامزدی عروس ترامپ در انتخابات سنا

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۲
کد مطلب: 757643
رئیس جمهور سابق آمریکا در یک سخنرانی از احتمال حضور عروسش در رقابتهای انتخاباتی سنا در سال 2022 خبر داد.
احتمال نامزدی عروس ترامپ در انتخابات سنا
به گزارش جهان نيوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در اقامتگاه خود در فلوریدا طی یک سخنرانی از پیش اعلام نشده در جمع تعدادی از هواداران خود اعلام کرد که «لارا ترامپ» عروسش احتمالا در انتخابات سنا در سال 2022 شرکت خواهد کرد. 

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، تصاویر منتشر شده با موبایل نشان می‌دهد که ترامپ در میان تشویق هواداران خود به پشت میکروفون آمده و لحظاتی سخنرانی می‌کند. 

در ویدئوی دیگری قبل از شروع این سخنرانی، ترامپ می‌گوید که برای سخنرانی آماده نبوده اما وقتی صدای فریادهای مردم را شنیده تصمیم گرفته اندکی صحبت کند.

ترامپ ضمن تشکر از لارا ترامپ به خاطر فعالیتهای خیرخواهانه خطاب به او که در سخنرانی حضور داشت گفت؛ «من نمی‌دانم آیا تصمیم داری در انتخابات سنا شرکت کنی یا نه؟ اما شنیدم که قصد داری شرکت کنی.»

با این حال لارا ترامپ هنوز تایید نکرده است که آیا قصد دارد جایگزین سناتور «ریچارد بور» شود یا نه. ریچارد بور سناتور بازنشسته جمهوریخواه ایالت کالیفرنیای شمالی است.

بور در جلسه استیضاح دونالد ترامپ به محکومیت او در تحریک شورش در پایتخت آمریکا در اوایل سال جاری رای داده بود و به همین دلیل مورد خشم و غضب رئیس جمهور سابق آمریکاست. بور در بیانیه‌ای اعلام کرد شواهد قانع کننده حاکی از این است که ترامپ مقصر ایجاد شورش علیه شاخه‌ای از دولت است، بنابراین من به محکومیت او رای داده‌ام.

ترامپ پیش بینی کرده است که جمهوری‌خواهان در انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا در سال 2022 پیروز خواهند شد. 

وی تلویحا از تمایل خود برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 نیز سخن گفته است.
لارا ترامپ همسر «اریک ترامپ» پسر دوم ترامپ است که مشاور ارشد کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ نیز بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *