پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۳
محسن هاشمی:

امیدوارم برای ریاست جمهوری گول نخورم!

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب: 757636
رئیس شورای شهر تهران گفت: برای شرکت در دوره ششم شورای شهر ثبت‌نام نکردم و امیدوارم برای کاندیداتوری ریاست جمهوری هم گول نخورم.
امیدوارم برای ریاست جمهوری گول نخورم!
به گزارش جهان نيوز، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر با شهردار تهران برگزار شد و موارد مهمی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که از جمله این مباحث موضوع برگشت طلب شهرداری از شرکت رساتجارت بود.

وی افزود: همچنین طی سال‌های پیش تعدادی تاکسی خارجی وارد کشور شده بود و قرار بوده است که در یکی از پروژه‌ها مورد استفاده قرار گیرد ولی به سرانجام نرسیده و این مسأله نیز جزء سوالات شورای شهری‌ها از حناچی بود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در صحن امروز نیز اساسنامه سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و به طول کلی 43 شرکت و سازمان در شهرداری داریم که تعدادی اساسنامه آنها به تصویب شورا نرسیده و ما بعضا می‌گوییم غیرقانونی است این شرکت‌ها و سازمان‌ها به کارشان ادامه دهند بنابر این باید اساسنامه تیپ تهیه شود تا فعالیت آنها قانونی باشد.

هاشمی گفت: شهرداری تهران قرار بود که لایحه‌ای در این زمینه به شورای شهر ارائه کند که این مسأله انجام گرفت ولی در اساسنامه برخی از سازمان‌ها کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری ادغام‌هایی را در نظر گرفته بود که با مخالفت برخی از اعضای شورای شهر همراه شد در نتیجه این مسأله به کمیسیون مربوطه برگشت خورد.

وی بیان داشت:‌همچنین در صحن امروز شورا افزایش سرمایه برای اتوبوسرانی را در نظر گرفتیم چرا که نرخ‌ها به دلیل افزایش تورم برای تهیه اتوبوس بیشتر شده است همچنین آخرین گزارش مالی شهرداری را خزانه‌دار شورا ارائه کرد و نشان داده شد که 65 درصد درآمد کل را شهرداری طی 11 ماه امسال جذب کرده و قرار است این درآمد تا پایان اسفند به بیش از 80 درصد برسد.

وی گفت:‌همچنین لایحه یک‌فوریتی در مورد پروژه پیاده‌راه‌سازی بین بزرگراه امام علی (ع) و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشتیم چرا که ساخت این دو بزرگراه مناطق دو طرف را قطع کرده است که یک فوریت این دو موضوع به تصویب رسید و قرار شد در کمیسیون‌های مربوطه بررسی شود.

وی با بیان اینکه شهرداری در این دوره شهرفروشی نداشته و خلاف قانون انجام نداده است گفت:‌البته چندان مگاپروژه در این دوره ایجاد نشده ولی به هر حال شهرداری علیرغم کرونا و رکود خوب عمل کرده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا انتخابات شوراها کاندیدا می شوید؟ گفت: برای شرکت در این دوره شورای شهر ثبت نام نکردم و امیدوارم برای کاندیداتوری ریاست جمهوری گول نخورم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه سال آینده بازنشسته می‌شوم، خاطرنشان کرد: باید ببینم که نظام جمهوری اسلامی من را به کار بر می‌گرداند تا خدمت کنم؟
وی درباره آخرین وضعیت پرونده دو شهردار بازداشت شده گفت: این افراد پس از بازپرسی و دستگیری بازجویی شدند و اکنون با وثیقه آزاداند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
کارنامه محسن هاشمی در شورای شهر تهران مردود است.
Iran, Islamic Republic of
برای کاندیدا شدن در انتخابات اگر خودت خودت را گول نزنی مطمئن باش کسی نمی‌تواند شما را گول بزند.
نوبر
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
محسن زیاد زور نزن تو این چهار سال هیچ کاری برای شهر نکردید
Iran, Islamic Republic of
زور زدن که کار شماهاست برادر
Iran, Islamic Republic of
خواهشم میکنم نرو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
باشه بهش میگم
Iran, Islamic Republic of
شما گول نمی خورید!!! اصلا شما جایی نمی خوابید که آب از زیرتون رد بشه !!!!! شما از خوبایید !!!!؟؟؟؟؟؟
جنم دار
Iran, Islamic Republic of
باتفکرات شما وشماهای اطرافتان ملت هیچگاه طعم رفاه وآسایش نخواهد دید .
Iran, Islamic Republic of
تو که طعم رفاه و آسایش رو دیدی برادر .
Iran, Islamic Republic of
جان پدرت نیا. تو رو به هرکه دوست داری نیا.
خوب نخور
Iran, Islamic Republic of
کسی مجبورت کرده ؟
Iran, Islamic Republic of
شاید میخواهد وانمود کند که ملت امانم را بریده اند و مرتب دارند تقاضا میکنند که بیا و من امیدوارم بتوانم خودم ا کنار بکشم...