دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

مصدومیت ۲۲۷ نفر بر اثر انفجار مواد محترقه

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 757596
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت ۲۲۷ نفر بر اثر انفجار مواد محترقه خبر داد.
مصدومیت ۲۲۷ نفر بر اثر انفجار مواد محترقه
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: متأسفانه در آستانه چهارشنبه آخر سال شاهد افزایش تعداد مصدومین مرتبط با حوادث چهارشنبه پایان سال هستیم و تاکنون ۲۲۷ نفر مصدوم در سراسر کشور داشته‌ایم که ۶۰ نفر آن‌ها هنوز در مراکز درمانی هستند و متأسفانه سه نفر آن‌ها فوت کرده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از سه نفر فوتی مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری، دو نفر در شهرستان بانه بودند. (دو مرد ۳۱ و ۳۵ ساله) و یک نفر در شهرستان تبریز بوده است (دختر ۶ ساله).

وی تصریح کرد: ۱۳ درصد از مصدومین حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال دچار قطع عضو شدند، ۲۷ درصد چشمانشان آسیب دیده است، ۳۴ درصد دچار سوختگی شده‌اند و مابقی آن‌ها دچار دیگر آسیب‌های جسمی شده‌اند. ۱۴ درصد از مصدومان عابران پیاده بودند و ۸۶ درصد افرادی بودند که در حال استفاده از مواد محترقه بودند.

وی با بیان اینکه متأسفانه روند افزایشی تعداد مصدومان از اول اسفند شروع شده و بیشترین رنج سنی بین ۶ تا ۱۸ سال هستند تصریح کرد: ۹۲ درصد از مصدومان آقا و ۸ درصد خانم هستند.

خالدی در پایان با اشاره به بیشترین استان‌های درگیر حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: بیشتر مصدومان مربوط به تهران، آذربایجان شرقی و مرکزی و کمترین مصدومان مربوط به هرمزگان و کرمان بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
[جهرمی جان مواظب باش.