جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۵

آخرین خبر از واریز سود سهام عدالت/ سود سهام عدالت واریز شد؟

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 757476
چند روز پیش بود که دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس از میزان سود سهام عدالت و زمان پرداخت آن گفت. حالا پرسش این است که آیا این سود برای کسی واریز شده است؟
آخرین خبر از واریز سود سهام عدالت
به گزارش جهان نيوز، چند روز پیش بود که محمدعلی دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس طی مصاحبه‌ای گفت: تلاش ما این است تا پایان امسال رقم سود سهام عدالت به حساب سهامداران عدالت واریز شود. چنانچه سود چند شرکت نیز تجمیع نشود، بخشی از آن در سال آینده واریز خواهد شد.
 
 رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: افرادی که سهام عدالت آن‌ها مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است سود سهام عدالت سال ۹۸ آن‌ها حدود ۲۰۰ هزار تومان است و افرادی که سهام عدالت یک میلیون تومانی دارند سودشان ۲ برابر است.

سود سهام عدالت واریز شد؟
روز گذشته خبری مبنی بر واریز سود سهام عدالت به حساب ۷.۵ میلیون سهامدار از طریق سجام منتشر شد. که مهدی نعمتی مدیر روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی طی مصاحبه ای در این باره گفت: خبری که در رابطه با واریز سود سهام عدالت منتشر شده است صحت ندارد و تاکنون مبلغی تحت عنوان سود سهام عدالت به حساب ۴۹ میلیون سهامدار سهام عدالت واریز نشده است.
 
مرجع : نبض بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تورابه قرآن 200 تومان چکار کنیم هیچی نمیکنه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
پیاز کیلویی۳۰۰تومان،سیب زمینی کیلوی۱۰۰۰تومان گوجه کیلویی۵۰۰تومان.. همه چیز گرونه الا محصول یه کشاورز بیچاره،این ۲۰۰تومن باشه برا خودتون فقط یه فکری برا صادرات کنین که کشاورز همیشه خدا گرفتاره یه کم این دولت محترم تعرفه گمرگ رو کم کنه.
Iran, Islamic Republic of
سلام. اقا پس کی سود سهام عدالت میدهند مردم پول نان ندارند
شهلاپورمیرزای
Iran, Islamic Republic of
سلام سودسهام من واریز شده یانه
جابر علی گلی
Iran, Islamic Republic of
واسه من بانک صادرات هستش هنوز نریختن در صورتیکه بنده حقیر در سامانه سجام ثبت نام کردم .