جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

سفر به کدام مناطق ممنوع است؟

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 757448
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در 28 استان کشور در حال گردش است، گفت: وضعیت اغلب استانها نسبتا پایدار بوده و اما شکننده است.
سفر به کدام مناطق ممنوع است؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس هنوز تاخت و تاز می کند. برزیل با حضور ویروس جهش یافته تعداد ابتلا و مرگ و میر آن زیاد شده است.

وی با اشاره به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برای مسافرتهای نوروزی، گفت: مسافرت به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و خودروهای شخصی پلاک غیر بومی نمی توانند به شهرهای قرمز ورود کنند؛ ضمن اینکه خودروها از شهرهای قرمز نیز نمی‌توانند خارج شوند.

رئیسی اضافه کرد:‌مقرر شد در شهرهای قرمز افراد حتی با اتوبوس و هواپیما نیز برای خارج شدن از استان باید تست منفی کرونا داشته باشند.

وی با اشاره به  میزان ابتلای زیاد در خوزستان، افزود:‌با رعایت خوبی که توسط مردم در این استان صورت گرفته بزودی شاهد کاهش خواهیم بود و لردگان به سمت نارنجی و برخی شهرهای این استان نیز به سمت وضعیت زرد در حال حرکت هستند.

رئیسی با بیان اینکه امیدواریم  پیک جدید کرونا را شاهد نباشیم، ابراز داشت:مطمئن بوده و امیدوار هستیم تا در مهر سال آینده با انجام واکسیناسیون وضعیت خوبی داشته باشیم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به جزئیات واردات واکسن کرونا به کشور، تصریح کرد: 410 هزار واکسن روسی وارد شده است؛ ضمن اینکه 250 هزار واکسن سینوفارم چینی و 125 هزار واکسن بهارات هندی نیز وارد شده است.

وی با بیان اینکه یکصد هزار واکسن کوبایی نیز وارد شده، گفت: در مجموع تاکنون یک میلیون و 260 هزار واکسن وارد شده است؛ ضمن اینکه در این هفته با برنامه گسترده واکسیناسیون و تا قبل از پایان سال جاری بیش از یک میلیون واکسن تزریق خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واکسن بهارات هندی دیگه چیه ؟ خخخخ