جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

۱۰ دلیل برای استخدام پرستار در منزل

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 757206
۱۰ دلیل برای استخدام پرستار در منزل
با افزایش روزافزون خدمات مراقبت در خانه، نیاز به پرستار درجه یک و حرفه ای افزایش می یابد. شاید به این دلیل که جامعه در حال پیر شدن می باشد و نیاز به مراقبت های درمانی بیشتر حس می شود.

هرچند قرار گرفتن در محیط خانه میتواند روند درمان و بهبودی بیمار را افزایش دهد، اما ممکن است نگرانی بیمار و مراقب نیز بیشتر باشد. چرا که نیاز به تجهیزات پزشکی در منزل دارید. بنابراین با اجاره اکسیژن ساز و یا سایر تجهیزات مورد نیاز خود برای منزل از سایت  https://nurse21.com/، آسایش خاطر را برای خود به ارمغان بیاورید.

آیا تابحال به استخدام پرستار سالمند یا پرستار کودک در خانه فکر کرده اید؟ شما تنها نیستید! میلیون ها نفر در کشور هر روز با مسائل کاری، مراقبت از کودک، مراقبت از افراد معلول، بیمار و یا سالمند دست و پنجه نرم می کنند. اداره خانواده های شلوغ و یا اتخاذ تصمیمات احساسی میتواند دشوار باشد.

محل زندگی پدر و مادر ها و فرزندان ممکن است کیلومترها از هم دور باشد. ولی انجام مراقبت های درمانی به تنهایی میتواند شما را از پا در آورد. در این صورت یا نمیتوانید به اندازه کافی به عزیزان خود رسیدگی کنید و یا توان کارهای مهم روزانه را از دست خواهید داد.
خدمات پرستاری ارسطو در منزل به کمک شما می اید. برای بسیاری از خانه ها مراقبت در منزل بهترین گزینه می باشد. یک راه حل ایمن و مقرون به صرفه که منجر به ارامش ذهنی شما و بهبود جسمی بیمار خواهد شد.
 
 

درباره خدمات درمانی ارسطو بیشتر بدانید!
 
اگر تصمیم به مراقبت از عزیزان خود را دارید، بهتر است با یک مجموعه خدمات پرستاری مشورت کنید. چرا باید برای بیمار خود پرستار استخدام کنیم؟
1.متخصصان مراقبت های درمانی، زمانی که شما امکان مراجعه به مراکز درمانی را ندارید، در اختیار شما هستند. در واقع زمانی که سر کار هستید، پرستار در منزل میتواند موجب آرامش خاطر شما شود. پرستار آموزش دیده و واجد شرایط، می تواند خطرات و مشکلات بیمار را ارزیابی کند و با ساده ترین روش ها آن را حل کند. از پهن کردن یک قالیچه روی سطح لغزنده گرفته تا مراقبت های سرپایی..
 
2.مراقبت های درمانی در منزل باعث بهبود کیفیت زندگی شما و همچنین شخص بیمار خواهد شد. این خدمات شامل حمام کردن، نظافت و یادآوری زمان دارو می باشد.
 
 
3.دسترسی به مراقبت های درمانی حرفه ای و پرستار ماهر در خانه برای شما میسر می شود. این خدمات توسط پرستار تایید شده و دارای مدرک و تجربه لازم همراه با تجهیزات پزشکی پیشرفته ارائه می شود. در واقع خدمات پرستاری در منزل میتواند تضمین کند که  تمامی نیازهای درمانی عزیزان شما به طور کامل براورده می شود.
 
4. سرویس دهی پرستاری شامل ارائه رژیم غذایی سالم نیز می شود. آیا سالمند، کودک یا بیمار شما مواد غذایی لازم را دریافت می کند؟ افراد بالای 65 سال، افراد مبتلا به بیماری های مزمن و افرادی که به تازگی از بیمارستان مرخص شده اند، نیاز به تغذیه سالم دارند. پیری، خوابیدن روی تخت بیمارستان به مدت طولانی، بیماری های مزمن و جراحت باعث از دست رفتن وزن زیادی می شود. خدمات پزشکی در منزل شامل ارائه مشاوره تغذیه و وعده های غذایی خانگی می شود. در نتیجه افراد بیمار دچار سوء تغذیه نخواهند شد.
 
5.مدیریت داروی بیمار دشوار می باشد. به ویژه اگر بیمار شما چندین نسخه دارویی داشته باشد. پرستارهای مراقبت در منزل میتوانند زمان مناسب مصرف دارو و جلوگیری از تداخل دارویی را کنترل کنند.
 
 
6. یکی دیگر از فواید انتخاب پرستار در منزل، همراهی بیمار می باشد. مطالعات نشان داده که افراد مسن در صورت افزایش تعاملات اجتماعی سالم تر هستند. پرستاران حرفه ای ما میتوانند همراه خوبی برای پیاده روی، مطالعه، کارت بازی، تماشای فیلم، غذا خوردن و سایر فعالیت های بیمار باشند.
 
7.کمک گرفتن از پرستار در خانه میتواند سنگینی کارهای منزل را از روی دوش شما  بردارد. کارهای روزمره افراد سالمند مثل شستن لباس ها، ظرف ها، جارو کردن و غیره ، محیط امن و سالمی برای بیمار شما فراهم خواهد آورد.
 
8. بیمارانی که تحت مراقبت در منزل بوده اند، درمان موفق تری نسبت به سایرین دارند. تحقیقات نشان داده بیمار مبتلا به ذات الریه، دیابت، COPD تحت مراقبت درمانی در خانه قرار می گیرد، پس از مدتی نتایج آزمایشات آنها بهبود می یابد.
 
9. پشتیبانی یک به یک در منزل میتواند نتایج فوق العاده ای داشته باشد. به این معنا که یک پرستار برای یک بیمار در نظر گرفته می شود و به همین دلیل میتواند بهترین سرویس را ارائه کند.
 
10. یکی از اختلالات رایج در بین بیماران، به ویژه افراد سالخورده، افسردگی می باشد. از آنجایی که چنین بیماری هایی به ندرت قابل تشخیص هستند، میتواند مشکلات زیادی برای بیمار ایجاد کند. ولی استخدام پرستار سالمند تاثیر زیادی در روحیه بیمار ایجاد می کند. در واقع پرستار با تغییر سبک زندگی بیمار و رسیدگی به او این مشکل را مرتفع می سازد.
 
مردم این روزها بسیار پر مشغله هستند و به همین دلیل با کمبود وقت برای کارهای روزمره روبرو می شوند. با وجود فعالیت بدنی کم و از طرف دیگر روی آوردن به سیگار و الکل، بیماری های مختلفی آنها را درگیر کرده است. از رایج ترین این بیماری ها میتوان به دیابت، فشار خون و .. اشاره کرد.
 
تکنولوژی همواره در حال راه پیدا کردن به بخش های مختلف جامعه ما می باشد و خانه ما نیز از این قائده مستثنی نیست! برای دریافت بسیاری از معاینات و آزمایشات پزشکی در گذشته باید به مراکز درمانی مراجعه می کردیم. ولی امروزه به لطف تکنولوژی میتوان این کارها را در منزل انجام داد.
 
در واقع این تکنولوژی باعث ایجاد تعادل بین کار و رسیدگی به افراد بیمار در خانه شده است.  ابزار پزشکی، از تسکین یک درد ساده گرفته تا مدیریت بیماری های مزمن را در خانه ممکن می سازد.
 
همه ما باید با چکاپ روزانه و یا حداقل هفتگی، از سلامت خود مطمئن شویم. با وجود این همه کار روزمره، امکان چنین رسیدگی وجود ندارد. اما خوشبختانه علم پزشکی پیشرفت کرده و شما میتوانید برخی از این تجهیزات بپزشکی را در خانه داشته باشید.

این مسئله به شما کمک می کند تا به وضعیت سلامت خود و افراد سالمند یا بیمار در منزل رسیدگی کنید. با استفاده از این دستگاه ها میتوانید پیش از بوجود آمدن مشکلی بزرگ، آن را شناسایی و به دکتر مراجعه کنید. این تجهیزات را میتوانید از مجموعه خدماتی ارسطو اجاره کنید و یا بخرید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *