پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
لیگ قهرمانان اروپا؛

حذف یوونتوس به دست پورتو در شب اخراج طارمی/ صعود دورتموند با دبل هالند

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 757180
در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پورتو در شب اخراج مهدی طارمی موفق شد در یک بازی مهیج و دیدنی یوونتوس را حذف کند.
حذف یوونتوس به دست پورتو در شب اخراج طارمی
گروه ورزش جهان نيوز: در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو در تورین میهمان یوونتوس بود و با نتیجه 3 بر 2 متحمل شکست شد اما به دلیل قانون گل زده در خانه حریف در نهایت به دور بعد صعود کرد.

در دور رفت پورتو دو بر یک پیروز شده بود و یوونتوس هم در 90 دقیقه دور برگشت دو بر یک پیروز شد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود، در این وقت ها هم در نهایت نتیجه بازی 3 بر 2 به سود یووه شد و با وجود تساوی 4 - 4 در دو دیدار رفت و برگشت، پورتو به دلیل گل زده در خانه حریف راهی دور بعد شد.

در این دیدار مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و بر روی گل اول بازی برای پورتو موفق به گرفتن یک پنالتی شد.

وی در نیمه دوم به دلیل اینکه در موقعیت آفساید پس از سوت داور اقدام به زدن ضربه به توپ کرد، با کارت زرد دوم و اخراج در دقیقه 54 شد تا پورتو 10 نفره به ادامه کار بپردازند.


گل های این بازی را اولیویرا در دقایق 19 و 115 برای پورتو به ثمر رساند و برای یوونتوس هم کیه زا 49 و 63 و ربیوت 117 گلزنی کردند.

در دیگر دیدار امشب، بورسیا دورتموند میزبان سویا اسپانیا بود و این دیدار هم با تساوی دو بر دو خاتمه یافت اما زنبورهای آلمانی به دلیل پیروزی در دور رفت، در نهایت با نتیجه 5 بر 4 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

هر دو گل دورتموند توسط هالند در دقایق 35 و 54 زده شد و گل های سویا را هم النصیری در دقایق 68 و 6+90 به ثمر رساند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *