پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

هتل های مشهد ۵ ستاره

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 757108
هتل های مشهد را می‌توان یکی از مطلوب‌ترین اماکن اقامتی دانست که به‌سبب هزینه‌ای که می‌کنید، خدمات و امکانات متفاوتی دراختیارتان گذاشته می‌شود.
هتل های مشهد ۵ ستاره
اگر قصد سفر به شهر زیارتی مشهد را دارید، این مطلب حتما به درد شما خواهد خورد.

علاوه ‌بر اینکه مشهد به‌دلیل وجود بارگاه امام رضا (ع) مقصد مسافران و اقامت زائرین بسیاری محسوب می‌شود، می‌تواند برای کسانی که دنبال تفریح یا خرید کردن هستند هم یک سفر خاطره‌انگیز باشد.

هتل های مشهد را می‌توان یکی از مطلوب‌ترین اماکن اقامتی دانست که به‌سبب هزینه‌ای که می‌کنید، خدمات و امکانات متفاوتی دراختیارتان گذاشته می‌شود. پس با ما همراه باشید تا در رزرو هتل مشهد شما را راهنمایی کنیم.


هتل قصر طلایی
هتل قصر طلایی را می‌توان یکی از باشکوه‌ترین هتل های مشهد دانست که بهترین خدمات را برای مسافران خود تدارک دیده‌اند. معماری روز دنیا و بهره‌گیری از استانداردهای جهانی از ویژگی‌های مهم این هتل محسوب می‌شود. هتل نوساز قصرطلایی در عیدفطر سال 1389 نزدیکی حرم امام رضا ساخته شد و به همین دلیل چشم‌انداز زیبایی به‌سمت شهر و صحن حرم دارد که آرامش خاصی را برای شما به‌ارمغان خواهد آورد. این هتل با 20 طبقه و 358 اتاق حدودا پذیرای 704 مسافر است. همچنین لابی این هتل با ظرفیت 80 نفر برای انتظار مکان مناسبی به‌شمار می‌رود.

با وجود امکانات مناسبی همچون رستوران و کافی‌شاپ با منوهای متفاوت و غذاهای ایرانی، سنتی، دریایی و بین‌المللی باکیفیت با ظرفیت بالا، استخر، سونا، جکوزی (برای میهمانان مقیم هتل رایگان)، ماساژ، محل بازی کودکان، بازی‎‌های رایانه‌ای، سالن بیلیارد و بدنسازی، سالن‌های زیبایی (بانوان و آقایان)، دیزاین لاکچری و شیک اتاق‌ها (که اکثرا بر اساس فرهنگ‌ها یا دوره‌های تاریخی طراحی شده) و دیگر خدمات رفاهی هتل قصرطلایی یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود که مانند نام هتل به شما حس اقامت در قصر را خواهد داد.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل درویشی
این هتل که در مجاورت خیابان امام رضا قرار دارد، با 25 طبقه یکی از بلندترین هتل های مشهد و تنها هتل آتریوم شرق کشور به‌شمار می‌رود. در این طبقات 223 اتاق وجود دارد که خدمات ایده‌آلی را به میهمانانی که هتل درویشی پنج ستاره را انتخاب کردند، ارائه می‌دهند. اتاق اکونومی یک نفره یا سه نفره یا چهارنفره، یک تخته استاندارد، دوتخته دبل، سه تخته، چهارتخته، اکونومی دبل دونفره، اکونومی دبل یا توئین دونفره، سوئیت یکخوابه دونفره، دونفره کوئین، سوئیت امپریال دونفره، اتاق آینده، دوبلکس پرزیدنتال، پنت‌هاوس اسپا و روم، دوبلکس هند، عرب، چین، مصر، ایران باستان و ایران اسلام از انواع اتاق‌های شیک و مدرن هتل درویشی هستند. اگر هم دلتان خواست کمی تفریح کنید، این هتل باز هم یکی از گزینه‌ها بین هتل های مشهد است.

مجموعه آبی هتل با خدمات اسپا و ماساژ، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، دوش مخصوص ماساژ و حمام ترکی در فضایی شیک و بهداشتی باعث شادابی شما خواهد شد. سالن صبحانه‌خوری، رستوران روف‌گاردن، فیروزه، آتریوم، لمکده و کافی‌شاپ از رستوران‌های شکیل و زیبا است که منوهای متفاوت دارد و فست‌فود، غذاهای آسیایی، فرنگی، ایتالیایی و ایرانی ارائه می‌دهند. اگر قصد زیارت دارید، باید توجه داشته باشید که از این هتل تا حرم مطهر حدودا 10 دقیقه پیاده‌روی خواهید داشت.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26
 
هتل پردیسان
اگر دنبال یکی از برترین و بزرگ‌ترین هتل های مشهد هستید، هتل پنج ستاره پردیسان با پنج طبقه و 162 اتاق گزینه بسیار مناسبی به‌شمار می‌رود. این هتل در منطقه‌ای واقع شده که ‌دور از هرگونه آلودگی‌های هوا، صوتی و ترافیک است و به همین سبب می‌توانید اقامتی آرامش‌بخش را تجربه کنید. دریافت گواهینامه بین‌المللی رضایت مشتری و برند حلال از مرکز تحقیقات اسلامی از جمله افتخاراتی بوده که این هتل را خاص‌تر از باقی هتل های مشهد کرده است. چه سفر شما کاری و به قصد همایش و سمینار باشد، چه اهل شکم‌گردی یا علاقه‌مند به تفریح باشید، می‌توانید در رزرو هتل مشهد این هتل را انتخاب کنید. حتی اگر نیاز داشتید هوایی عوض کنید، محوطه وسیع هتل پردیسان مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت مسافران به‌حساب می‌آید. ترانسفر فرودگاهی رایگان جزو خدمات ویژه برای رزرو برخی از اتاق‌های هتل پردیسان است.

آدرس: مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

هتل بین‌المللی قصرالضیافة
این هتل پنج ستاره در ضلع شرقی بارگاه حضرت رضا (ع) تاسیس شد. هتل سه طبقه و 57 اتاق دارد و اتاق‌ها شامل سوئیت رویال شمس، سوئیت بقیع، فدک، قدس، رویال نور و براق هستند و همگی دکوراسیون مدرن، جذاب و شیکی دارند. به‌همین سبب تنوع اتاق‌ها در هتل بسیار زیاد بوده و با توجه به نیاز، تعداد افراد و بودجه‌تان می‌توانید از بین آن‌ها واحد اقامتی دلخواه‌تان را انتخاب کنید. همچنین بیشتر اتاق‌ها منظره‌ای رو به حرم مطهر دارند که باعث آرامش مسافران می‌شود. اگر به قصد زیارت به این شهر معنوی سفر می‌کنید، می‌توانید از طریق رزرو هتل مشهد، هتل قصرالضیافه را رزرو کنید؛ زیرا بخشی از این هتل در حرم مطهر قرار دارد. این هتل پنج ستاره از شیک‌ترین هتل های مشهد به‌شمار می‌رود که حتی خدماتی بیشتر از یک هتل پنج ستاره ارائه می‌دهد. رستوران شمس‌الشموس و کافی‌شاپ در طبقه همکف قرار دارند که با منوی متنوع و غذاها و خوراکی‌های باکیفیت و لذیذ در خدمت شما مسافران عزیز خواهد بود. برای اقامت در این هتل حتما خودتان و همراهانتان شناسنامه همراه داشته باشید.

آدرس: حرم مطهر، صحن هدایت
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *