جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲

توصیف پاپ از دیدار با آیت الله سیستانی

سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب: 757058
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان امروز دوشنبه دیدارش با آیت‌الله سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق را مایه «مسرت روحی» خود توصیف کرد.
توصیف پاپ از دیدار با آیت الله سیستانی
به گزارش جهان نيوز، به نقل از یورونیوز، پاپ فرانسیس در پایان سفر سه روزه‌اش به عراق در بین جمعی از خبرنگاران در هواپیما صحبت کرد. وی با اشاره به اینکه آیت الله سیستانی را مردی «فروتن و دانا» یافته است، گفت: این دیدار باعث مسرت روحی من شد.

پاپ فرانسیس که 84 سال دارد در ادامه گفت: اعتراف می‌کنم که در جریان این سفر خیلی بیشتر از بقیه مسافرت‌ها خسته شدم.

رهبر کاتولیک‌های جهان همچنین با دفاع از تصمیمش برای سفر به عراق در شرایط همه‌گیری کرونا با وجود ملاحظات امنیتی مطرح شده، تاکید کرد: من این تصمیم را با آگاهی از خطراتی که داشت گرفتم.

پاپ فرانسیس که در سفری سه روزه به عراق آمده بود، امروز بغداد را به مقصد واتیکان ترک کرد. نقطه اوج سفر وی دیدارش با آیت‎الله سیستانی بود که در آن مرجع عالیقدر شیعیان عراق با اشاره به ظلم و ستم‌ها علیه ملت‌های منطقه، خواستار افزایش تلاش‌ها برای حل بحران موجود در کشورهایی نظیر یمن و فلسطین شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
Iran, Islamic Republic of
سلام پاپ عزیز
ما حضرت عیسی را پیامبر اولوالعزم می دانیم و بسیار دوستش داریم و معتقدیم با امام زمان ما در آخر الزمان به دنیا باز خواهد گشت
ورود شما را به جبهه مقاومت خیر مقدم عرض می کنیم
همه با هم پیش بسوی رفع ظلم در همه جای دنیا
سلام بر حضرت عیسی مسیح علیه و علی نبینا السلام
پاپ عزیز
توصیفی هم از بزرگان جبهه مقاومت که کلیساهای شما را از چنگال داعش رها کردند کاش میداشتید