پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انصارالله یمن پهپاد جاسوسی سعودی را سرنگون کرد

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 756935
جنبش انصارالله یمن از سرنگونی یک پهپاد جاسوسی سعودی در استان الجوف این کشور خبر داد.
انصارالله یمن پهپاد جاسوسی سعودی را سرنگون کرد
به گزارش جهان نيوز، جنبش انصارالله یمن خبر داد که یک پهپاد جاسوسی وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی را در استان الجوف سرنگون کرده است.

منابع خبری نیز صبح امروز از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در آسمان شهر جده در عربستان سعودی خبر داده بود.

رسانه‌های سعودی، صبح امروز مدعی شدند که هشت فروند پهپاد ارتش یمن در آسمان عربستان رهگیری و منهدم شدند.

پایگاه خبری «الجزیره» به نقل از رسانه‌های سعودی نوشت که صبح امروز، ابتدا ادعا شد که پنج پهپاد یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن رهگیری و منهدم شدند و نزدیک یک ساعت بعد، اعلام شد که سه فروند پهپاد مهاجم دیگر یمن رهگیری شده‌اند.

پایگاه خبری سعودی «سبق» با انتشار این خبر مدعی شد: «ائتلاف حمایت از دولت قانونی یمن، امروز، هشت فروند پهپاد بمب‌گذاری شده را رهگیری و منهدم کرد. این پهپادها قصد داشتند به طور کاملا برنامه‌ریزی شده و سازمان‌دهی شده، غیرنظامیان و مناطق غیرنظامی را هدف قرار دهند.»

از سوی دیگر، ظهر امروز ، جنگنده‌های سعودی پنج مرتبه منطقه «النهضه» و دو مرتبه نیز منطقه «عطان» در صنعاء را بمباران کردند.

یک منبع امنیتی در این باره به خبرگزاری سبأ گفت که جنگنده‌های سعودی مناطق مسکونی را هدف قرار داده‌اند و این اقدام تبعات خطرناکی برای «ائتلاف متجاوز» دارد. هنوز از آمار تلفات احتمالی خبری منتشر نشده است.

جنگنده‌های سعودی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بار منطقه «صرواح» در غرب شهر مأرب و چهار بار نیزمنطقه «مدغل» و «ماهلیه» که محل درگیری شدید ارتش و انصارالله یمن با شبه نظامیان ائتلاف سعودی است را بمباران کردند. دو بار نیز منطقه «الظاهر» در استان صعده را هدف قرار دادند.
برچسب ها: یمن پهپاد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *