جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

با کمک ردیاب دوربین عکاسی سارقان را ناامید کنید

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 756393
با کمک ردیاب دوربین عکاسی سارقان را ناامید کنید
دوربین عکاسی یکی از ابزار مورد علاقه سارقان است. البته این علاقه‌مندی به خلق آثار هنری ارتباطی ندارد. سرقت دوربین عکاسی به دلیل فروش قطعات، قیمت بالا و راه‌های ساده در خرید دوربین دزدی آمار بسیار بالایی دارد. عکاس‌ها معمولا دوربین خود را در کیف‌های مخصوصی نگهداری می‌کنند که از آسیب و ضربه‌های احتمالی جلوگیری کند. اما غافل از اینکه سارقان دوربین را با کیف و کلیه لوازم جانبی به سرقت می‌برند.

یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان از گم و مفقود شدن دوربین‌ دزدی پیشگیری کرد نصب ردیاب دوربین است. اگر هنوز با ردیاب‌ دوربین‌های عکاسی آشنایی ندارد مطالعه این مقاله پر از نکات جالب و کاربردی برای شما خواهد بود.

ردیاب دوربین چگونه کار می‌کند؟ راهی برای پیدا کردن دوربین گمشده
دوربین‌های پیشرفته DSLR مجهز به یک چیپست جی پی اس هستند که برای ثبت موقعیت مکانی عکس‌ها کاربرد دارد. اما متاسفانه جی پی اس درون دوربین‌ها قادر به ارسال موقعیت مکانی دوربین نیست. در مقابل ردیاب دوربین که وسیله‌ای امنیتی و ضد سرقت است با اتصال به ماهواره‌ها و از طریق امواج اینترنت می‌تواند موقعیت مکانی دوربین‌ را برای مالک اصلی ارسال کند. به بیان دیگر ردیاب دوربین عملکردی شبیه به جی پی اس ماشین دارد.

همه دستگاه‌های ردیاب با استفاده از فناوری جی پی اس و جی پی آر اس موقعیت جغرافیایی افراد یا وسایلی مانند لپ تاپ و دوربین عکاسی را شناسایی می‌کنند. اطلاعات به دست آمده از طریق ردیاب توسط اپلیکیشن‌های تلفن همراه یا پیامک برای صاحب دوربین ارسال می‌شود. ردیاب‌های مخفی که قابلیت شنود هم دارند یکی از بهترین انواع ردیاب برای داخل کیف‌های عکاسی به شمار می‌روند. با استفاده از یک ردیاب کوچک و بدون سیم ارزان می‌توانید خیلی راحت از وسایل گران‌قیمتی مانند دوربین مراقبت کنید.
 

پیشگیری از سرقت دوربین، مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب دوربین‌های عکاسی
ردیاب‌های دوربین قابلیت انتقال اطلاعات درباره موقعیت جغرافیایی دوربین را در هر لحظه دارند. برخی از این ردیاب‌ها با استفاده از سیم‌کارت عمل می‌کنند و به همه اپراتورهای تلفن همراه متصل می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی یا مزیتی یک ردیاب برای دوربین عکاسی دارد این است که هیچ سارقی موفق به سرقت یا مفقود کردن دوربین نمی‌شود.

سازگاری با آب‌و‌هوای مختلف نیز یکی دیگر از ویژگی‌ های ردیاب ‌های دوربین است.

ردیاب‌های حرفه‌ای ضد رطوبت و ضد گرد و غبار هستند و با قرار گرفتن در مناطق کویری یا شرجی دچار اختلال در عملکرد نمی‌شوند. ردیاب دوربین مانند ردیاب پیشرفته همسر قابلیت مخفی شدن در کیف دوربین را دارند. دقت کنید ردیاب هر چه کوچک‌تر باشد قدرت بیشتری در مخفی ماندن از چشم سارقان را دارد.

جی پی اس‌های مغناطیسی که به ردیاب‌ های آهنربایی معروف‌اند یک انتخاب مطمئن و کاربردی برای پیشگیری از سرقت دوربین‌های حرفه‌ای به شمار می‌روند. این ردیاب‌ها نیازی به اتصال به منبع برق ندارند و با استفاده از باتری‌های داخلی کار می‌کنند. ردیاب ‌های مغناطیسی را می‌توان درون کیف دوربین به خوبی جاسازی کرد و تا مدت‌ها از موقعیت مکانی دوربین مطلع بود.

ردیاب‌های شخصی هم که برای مراقبت و کنترل کودکان و سالمندان استفاده می‌شود برای قرار گرفتن در کیف دوربین یا حتی لپ تاپ نیز مناسب است. شما در فروشگاه جی پی اس خودرو تنوعی از انواع ردیاب را مشاهده خواهید کرد که کاربردهای متفاوتی دارند. با کمک دستگاه‌ های ردیاب دیگر نگران گم شدن یا سرقت لوازم گران قیمت حتی اطرافیان خود نخواهید بود.

قیمت ردیاب دوربین، امنیت قابل قیمت‌گذاری نیست
یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در خرید ردیاب دوربین مطرح می‌شود قیمت این وسیله امنیتی است. گاهی اوقات تصور می‌کنیم هزینه خرید ابزار ضد سرقت از جمله هزینه‌ های مازاد است و تحمیل آن‌ها دلیل منطقی ندارد. اما آیا غیر از این است که ردیاب‌ ها ابزاری برای پیشگیری از سرقت وسایل گران‌قیمتی مانند خودرو، موتورسیکلت، اشیا زینتی، لپ تاپ و دوربین هستند؟ اگر به قیمت بالای این وسایل دقت کنیم هزینه ‌ای که برای خرید ردیاب پرداخت می‌شود ناچیز و ارزان است.

اما با این حال اگر قصد محافظت از ابزار کار و وسیله‌ای گران قیمت مانند دوربین را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم با خرید جی پی اس ارزان که امکانات کافی هم دارد نقشه‌های سارقان را خنثی کنید. ردیاب‌های ارزان به سادگی کار می‌کنند اما قدرت فوق‌العاده‌ای در ارسال اطلاعات ضروری و مهم دارند. همین حالا می‌توانید در سایت جی پی اس خودرو ارزان‌ترین مدل ردیاب را برای مراقبت از افراد و اشیا مورد نظر خریداری کنید. با این کار دیگر دغدغه ای در زمینه تامین امنیت و نگرانی از به سرقت رفتن اشیا نخواهید داشت.
 

جی پی اس خودرو، فروشگاهی برای خرید بهترین و مدرن‌ترین ردیاب‌های دنیا
در این مقاله درباره ردیاب دوربین و نحوه عملکرد این دستگاه ضد سرقت صحبت کردیم. امیدواریم عکاسان محترم با استفاده از این مطلب اطلاعات مناسبی برای پیشگیری از سرقت دوربین به دست آورده باشند. پیشنهاد ما این است که با خرید انواع ردیاب از فروشگاه جی پی اس خودرو از مزایای متعددی مانند خدمات پس از فروش، پشتیبانی آنلاین، نصب ردیاب، مشاوره رایگان، قیمت مناسب و خرید کالای اصل و با کیفیت بهره ببرید.

چنانچه سوالی درباره ردیاب‌های مختلف برای مراقبت از خودرو، اشخاص، موتورسیکلت و اشیا گران‌قیمت داشتید از طریق شماره تلفن 28426383-021 با کارشناسان جی پی اس خودرو تماس بگیرید. همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *