جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

جودو ایران بعد از یک سال رفع تعلیق شد

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 756319
دادگاه حکمیت ورزش بعد از سه بار تعویق برای اعلام رای پرونده شکایت فدراسیون جودو ایران، در نهایت رای به نفع ایران صادر کرد و تعلیق را رفع کرد.
جودو ایران بعد از یک سال رفع تعلیق شد
به گزارش جهان نيوز، دادگاه حکمیت ورزش امروز دوشنبه ۱۱ اسفندماه با ارسال نامه‌ای به تهران رأی به نفع ایران صادر کرد تا در نهایت تعلیق جودو ایران برداشته و پرونده شکایت ایران از فدراسیون جهانی بسته شود.

فدراسیون جهانی جودو سال گذشته بعد از مسابقات جهانی حکم به تعلیق جودو ایران داده بود. پس از آن فدراسیون جودو ایران اقدام به شکایت از فدراسیون جودو جهانی به دادگاه حکمیت ورزش نمود.

این دادگاه نیز درباره رسیدگی به پرونده شکایت جودو ایران علیه فدراسیون جهانی ۲۶ شهریورماه تشکیل جلسه داد و سپس دادگاه به دو طرف فرصت یک ماهه داد تا با یکدیگر به توافق برسند اما در این مهلت تعیین شده بین دو فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی جودو توافقی صورت نگرفت.

بعد از آن دادگاه حکمیت ورزش با ارسال ایمیلی اعلام کرد که بعد از بررسی پرونده ۲۹ ژانویه رأی نهایی را صادر می‌کند که این کار صورت نگرفت و زمان ۲۶ فوریه (هشتم اسفندماه) برای آن اعلام شد که بازهم به تعویق افتاد.

در نهایت امروز رأی به نفع ایران صادر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا وقتش هست که از ورزشکار خاطی شکایت بشه