پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱۰

نتانیاهو: انفجار کشتی تحت مالکیت تل‌آویو کار ایران بود/ تهران بزرگترین دشمن اسرائیل است

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 756260
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد تل‌آویو اجازه نمی‌دهد ایران به سلاح اتمی دست یابد و این چیزی است که در تماس تلفنی به رئیس‌جمهور آمریکا نیز گفته است.
انفجار کشتی تحت مالکیت اسرائیل کار ایران بود!
به گزارش جهان نيوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) بار دیگر اتهامات بی‌پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

بر اساس گزارش فارس، نتانیاهو در مصاحبه با شبکه رادیویی کان، با ادعای تلاش ایران برای دستیابی به سلاح اتمی، گفت: «به ایران اجازه نمی‌دهیم به سلاح اتمی دست یابد، چه با توافق چه بی توافق، این چیزی است که در تماس تلفنی به رئیس‌جمهور [جو] بایدن گفتم».

به نوشته وبگاه عبری‌زبان «معاریو» به نقل از این مصاحبه، وی بدون ارائه مدرکی با متهم کردن ایران به نقل داشتن در انفجار کشتی انگلیسی تحت مالکیت تل‌آویو، ادعا کرد: «این قطعا کار ایران بود، واضح است. شما سیاست مرا می‌دانید. ایران بزرگترین دشمن اسرائیل است».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار تهدیدهای پوشالی که بیشتر مصرف داخلی برای او دارد، مدعی شد: «من مصمم به متوقف کردن ایران هستم، ما در حال ضربه زدن به آنها در تمام منطقه (خاورمیانه) هستیم».

** نتانیاهو پیشتر با ادعای اینکه تل‌آویو به هیچگونه توافق غرب با ایران امید نخواهد داشت، مدعی شد هر کاری برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت اتمی انجام می‌دهند.

چند روز قبل نیز «بنی گانتز» وزیر جنگ اسرائیل با ابراز نگرانی از دانش و تجربه‌ای که ایران در حوزه هسته‌ای به‌دست آورده، متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران را مأموریت این رژیم و یک الزام بین‌المللی ادعا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر انفجار کشتی تحت مالکیت تل‌آویو کار ایران بود/ و ما هم همه جانبه حمایت و اسقبال می کنیم
دشمن شماره یک رژیم کودک کش صهیونیستی
Iran, Islamic Republic of
حضور اسرائیل جنایتکار شماره یک از سال 1918تاکنون در فلسطین اشغالی عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
Iran, Islamic Republic of
جناب نتانیابو هر وقت یاد پیشرفت‌های ایران می افتد از خود بیخود شده و میخواهد آستین‌های لباسش را بجود پیشنهاد میکنم به جای این کارها یا کندن دگمه لباسش یک قالب یخ بخرد چند دقیقه ای روی یخ بنشیند کاملا آرام شده و حالت طبیعی به خودش می‌گیرد.
Denmark
/...ما الان برای نابودی رژیم جعلی .... آنچنان قدرتی داریم که وقتی سرت خراب شد پناه میبری .....
Iran, Islamic Republic of
ما تل‌آویو را به رسمیت نمی شناسیم
آمریکا، اسرائیل همچنان حامی داعش هستند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا فهمیده توان مقابله با موشک های ما را ندارد.
اسرائیل فهمیده توان مقابله با موشک های ما را ندارد.
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل به همراه آمریکا از سال 1332 تاکنون بزرگترین دشمن ملت ایران است..
Iran, Islamic Republic of
روسیه: پیشنهاد مذاکره با تهدید به صدور قطعنامه همخوانی ندارد
Iran, Islamic Republic of
اگر ایران میخواست این کار را بکند کشتی را غرق میکرد!
Iran, Islamic Republic of
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی در منطقه خاورمیانه باید دردادگاه لاهه محاکمه شود.