جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

۵ نکته حیاتی در زمان انتخاب کلید سازی سیار و شبانه روزی

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 756254
۵ نکته حیاتی در زمان انتخاب کلید سازی سیار و شبانه روزی
استفاده از خدمات کلید سازی چه به صورت سیار و شبانه روزی و چه به صورت سنتی برای همه ما پیش آمده و پیش خواهد آمد. خدمات کلید سازی شامل بازکردن قفل درب منزل یا ماشین، بازکردن قفل گاوصندق توسط کلید ساز معتبر، ساخت و کپی کلید یدک، ساخت سوئیچی ماشین به صورت سیار، تعمیر و تعویض آرامبند، تعمیر و تعمیر جک پارکینگ و... البته این موارد از مهمترین خدمات یک کلیدساز است.
حتما بخوانید: معرفی کلید سازی شبانه روزی و سیار در استاده
  1. انتخاب کلید سازی معتبر!
وقتی که ما از کلید سازی استفاده می‌کنیم به خصوص زمانی که میخواهیم کلید ساز در شبانه روز ارائه خدمت دهد، معتبر و امین بودن کلید ساز بسیا بسیار حیاتی است. مجبوریم اعتماد کنیم تا مشکلات مثل بازکردن درب گاوصندق یا بازکردن خودرو بدون استفاده از کلید یا ساخت و کپی کلید یدک برای درب منزل یا ماشین برطرف شود.
همیشه سعی کنید که در گوشی خود حداقل دو شماره تلفن کلید سازی که به صورت سیار و شبانه روزی در محدوده زندگی شما کار می‌کنند را داشته باشید. درغیر این صورت، حتما از سایت‌ها یا پلتفرم‌های معتبر برای انتخاب کلید ساز استفاده کنید.
حتما مجوز و مدارک لازم جهت احراز هویت کلید ساز را درخواست کنید که قبل از هر کاری به شما ارائه دهد. کلید سازها همکاران زیادی در مناطق مختلفی مثل تهران ( شرق، غرب، شمال، جنوب) دارند و می‌توانند درخواست انجام کار را برای یک دیگر ارسال کنند. به هر دلیل یک کلید ساز می‌تواند درخواست انجام کار خود را به دوست یا همکار خودش بدهد و شاید آن شخصی که به شما مراجعه می‌کند با شخصی که با آن تماس گرفته‌اید یکی نباشد، پس حتما درخواست مجوز کار و مدارک مورد نیاز را بکنید.
  1. زمان انجام کار توسط کلید ساز
وقتی نیاز به استفاده از خدمات کلید سازی سیار داریم زمان فاکتور بسیار مهمی است؛ به خصوص زمانی که کلید خود را گم کرده‌ایم و پشت درب مانده‌ایم.
بهترین کار این است که خودمان نزدیک‌ترین کلید ساز را انتخاب کنید. پیش آمده است که وقتی شخصی مثلا از غرب تهران با کلید سازی شمال تهران تماس می‌گیرد، کلید ساز کار را قبول می‌کند و کاملا مشخص است که زمان زیادی نیاز است ( مثلا یک تا دو ساعت ) تا به شما برسد.
از طرفی دیگر، سرعت انجام کار و رسیدن کلید ساز بسیار مهم است. همانطور که در بالا به آن اشاره شد انتخاب کلید سازی سیار از پلتفرم‌های معتبر ویا داشتن شماره کلید سازی سیار معتبر در محدود زنگی خودتان بسیار مهم است. حتما قبل از هر کاری اطلاعات دقیق را به صورت تلفنی به کلید سازی بدهید تا کلید ساز ابزارهای لازم را با خود داشته باشد. ساخت کلید در محل، تعمیر جک پارکینک یا آرامبند، کپی کلید خودرو یا ماشین از جمله خدماتی هستند که نیاز به دستگاه‌های مخصوص دارد که کلید ساز می‌تواند به صورت سیار و شبانه روزی از این دستگاه‌ها استفاده کند.
  1. انجام کار به هر روشی ممنوع!
شما با یک کلید ساز تماس می‌گیرید که کار شما به صورت قانونی و کاملا درست انجام شود. مواردی مثل شکستن قفل، شکستن درب خانه، کج کردن درب ماشین و... برای بازکن درب‌ها کاری است که خود شما هم شاید بتوانید انجام دهید. پس چرا باید کلید سازی این کار را انجام دهد؟ حتما از کلید ساز بخواهید که کار را به صورت درست و قانونی انجام دهد.
  1. انتخاب درست کلید
بهتر است با برخی از کلیدهای پرکاربرد در زمان ساخت کلید توسط کلید سازی آشنا شویم
  • کلیدهای خانگی
    کلید کامپیوتری: امنیت بیشتری نسبت به کلیدهای خانگی دارند.
    كليد ديمپل: کلیدهایی با امنیت بالا که امکان کپی کردن آنها سخت است.
    كليد لوله‌ای یا بشکه‌ای: برای قفل پدال، دچرخه و... بسیار مناسب است.
    کلید ایموبلایزر خودرو: با ساختار قفل خودرو یکی می‌شود.
    کلید والت: فقط برای روشن کردن خودرو است.
    کلید کارتی و هوشمند: کلیدهای هوشمند برای خانه های هوشمند.
 
  1. مدارک شناسایی باید همراه داشته باشید
در زمان استفاده از خدمات کلید سازی سیار و یا شبانه روزی، کلید سازی از شما درخواست مدارک شناسایی را خواهد کرد و شما طبق قانون باید مدارک شناسایی ( کارت ملی ) خود را ارائه دهید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *