جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

دوره هشت ساله روحانی ثابت کرد که مردم باید دقت لازم را در رأی خود داشته باشند

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 756110
نماینده مردم تهران گفت: دوره هشت ساله دولت روحانی به مردم ثابت کرد که باید دقت لازم را در تصمیم‌گیری و رأی خود داشته باشند، چرا که حق تعیین سرنوشت برای مردم محفوظ است و به دنبال این حق اساسی قاعدتاً مردم باید برای آینده کشور مشارکت جدّی در انتخابات ۱۴۰۰ داشته باشند.
الهیان: مردم دقت لازم را در رأی خود داشته باشند
به گزارش جهان نیور، زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: انتخابات ۱۴۰۰ را درحالی پیش رو داریم که مردم ایران دوره‌ای هشت ساله را در سختی ناشی از فشارهای معیشتی، مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی در برخی حوزه طی کرده‌اند.

وی ادامه داد: دوره هشت ساله دولت روحانی به مردم ثابت کرد که باید دقت لازم را در تصمیم‌گیری و رأی خود داشته باشند، چرا که حق تعیین سرنوشت برای مردم محفوظ است و به دنبال این حق اساسی قاعدتاً مردم باید برای آینده کشور مشارکت جدّی در انتخابات ۱۴۰۰ داشته باشند.

نماینده تهران با بیان اینکه مردم بدانند که تعیین سرنوشت کشور و آینده ایران در گرو رأی آن‌ها است، تصریح کرد: این بالاترین دلیل برای مشارکت حداکثری مردم است و اقشار مختلف با هر نظر و سلیقه‌ای می‌بایست به شکل پرشور در انتخابات شرکت کنند تا آینده‌ای مطمئن را برای ایران رقم بزنند.

الهیان در عین تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، نوع انتخاب مردم را حائز اهمیت دانست و گفت: مردم باید بر اساس سوابق افراد و شایستگی‌ها و توانمندی‌هایی که یک کاندیدا نیاز است برای حضور در چنین مسند مهمی داشته باشد، انتخاب خود را با تحقیق، مطالعه و رجوع به نخبگان و گروه‌های مرجع انجام دهند تا دولتی توانمد، دلسوز، پرکار و کارآمد انتخاب شود.

عضو کمیسیون امنیت ملّی مجلس افزود: اگر شخصی با این ویژگی‌ها انتخاب شود، می‌توان امیدوار بود که ان‌شاءالله مشکلات به حداقل برسد و ناکارمدی این دوره هشت ساله تا حدی ترمیم بشود تا آینده ای درخشان برای کشور با کمک مردم رقم بخورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
./...
Iran, Islamic Republic of
مردم بابت چه رأی بدهند رئیس جمهور که از سال 1392 تاکنون هیچ کاری برای مشکلات مردم و کشور نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد.؟!!!
Iran, Islamic Republic of
خانم زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اعصاب مردم بازی نکنید.