پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱

با تصویب مجلس متولدین ۱۴۰۰ سهامدار می‌شوند

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب: 756067
بر اساس مصوبه امروز مجلس، دولت مکلف شد به ازای هر فرزند که از ابتدای سال 1400 متولد شود، 10 میلیون ریال از محل یک درصد از یک دوازدهم هزینه‌های شرکت‌های دولتی را به صورت بلاعوض صرفاً جهت خریداری واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس به سرپرست فرزند تخصیص دهد.
با تصویب مجلس متولدین ۱۴۰۰ سهامدار می‌شوند
به گزارش جهان نيوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت دوم امروز (شنبه) پارلمان در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400، با الحاق یک بند درآمدی به ماده واحده این لایحه در راستای حمایت از جمعیت و خانواده موافقت کردند.

مطابق ماده واحده الحاقی دولت مکلف است به ازای هر فرزند که از ابتدای سال 1400 متولد شود، 10 میلیون ریال از محل یک درصد از یک دوازدهم هزینه‌های شرکت‌های دولتی را به صورت بلاعوض صرفاً جهت خریداری واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس به سرپرست فرزند تخصیص دهد. آیین‌نامه اجرایی این بند توسط هیأت دولت تهیه و به تصویب مجلس شورای اسلامی می‌رسد.
برچسب ها: بورس سهام عدالت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود از رشت
Iran, Islamic Republic of
مایی که چندین ساله سهام عدالت داریم و نهایتا به این خاک و خون کشیده شد چه گُلی به سر ما زده این سهام ناعدالت که میخواد حالا برای متولدین 1400 بزنه ؟