جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

زیباکلام: اصلاح‌طلبان آبروی خود را از بین می‌برند

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 755956
صادق زیباکلام با قاطعیت می‌گوید اصلاح‌طلبان تتمه آبروی خود را در انتخابات از بین می‌برند.
زیباکلام: اصلاح‌طلبان آبروی خود را از بین می‌برند
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: وی در گفت وگو با روزنامه آرمان و در پاسخ این سؤال که گویا اصلاح‌طلبان حرکت جدیدی را شروع کرده‌اند و می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند و گویا نامزدهایشان هم یکی‌یکی به میدان می‌آیند. در مورد دکتر عارف و آقایان پزشکیان و کواکبیان خیلی جدی صحبت می‌شود. نظرتان چیست؟ اظهار داشت: به نظرم آقایان محمدرضا عارف، مصطفی کواکبیان، مسعود پزشکیان همه وقتشان را تلف می‌کنند.

زیباکلام افزود: 24 میلیونی که به آقای روحانی رای دادند، یک و نیم میلیون نفری که به دکتر عارف در تهران در اسفند 94 رای دادند، هنوز تصمیم به مشارکت نگرفته‌اند و اصلاح‌طلبانی که اصرار دارند در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند، به نظرم تتمه و باقیمانده آبرو و حیثیت اجتماعی اصلاح‌طلبان را با شرکت در انتخابات از بین می‌برند.
توضیح اینکه چرا محکم صحبت می‌کنم و اینکه این آقایان وقتشان را تلف می‌کنند اگر اجازه دهید به یک گفت‌وگوی دیگر موکول کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ار خدمات زیباکلام!
سید
Iran, Islamic Republic of
اگر آبرویی مانده باشد.