چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۱

مجلس با گرانی اینترنت مخالفت کرد

سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب: 755759
امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی موضوع عدم افزایش تعرفه اینترنت مطرح شد که همین موضوع حواشی را به دنبال داشت.
مجلس با گرانی اینترنت مخالفت کرد
به گزارش جهان نيوز، دهنوی، عضو کمیسیون تلفیق گفت: ۱.۵ ماه پیش، دولت درخواست افزایش قیمت و تعرفه‌ را در بخش مخابرات مطرح کرده بود و با آن مخالفت کردیم اما امروز آذری‎جهرمی فضا را به سمتی برد که انگار قرار است مجلس اینترنت را گران کند.

وی افزود: می‎گویند وقتی ۱۰ درصد مالیات اخذ شود یعنی همان افزایش قیمت اینترنت! جواب ما این است که خیر آقایان، قرار نیست از جیب مردم مالیات اخذ شود بلکه قرار است پولی که در پستوها خرج می‌کردید از شما اخذ شود.

دهنوی ادامه داد: امسال قرار است دولت ۱۱ هزار میلیارد از اپراتور‎ها بگیرد ولی روی کاغذ به مجلس گفته شده ۷ هزار میلیارد می‎گیرد. چرا تاکنون دولت کم‎اظهاری کرده است؟ این پول قرار است هزینه کدام ستاد انتخاباتی شود؟ ما رقم اظهارشده را در بودجه ۱۴۰۰ به ۱۰هزار میلیارد تومان افزایش دادیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه حزب اللهی ها و مجلسی ها در فضای مجازی بویژه اینستاگرام و تلگرام فعالیت کمی دارند. باور کنید اگر مردم با پیام های کوتاه و خوب درست توجیه شوند، طرف مقابل خلع سلاح می شود..