پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

لبیک مجلس به بیانات رهبری درباره وحدت بین قوای مقننه و مجریه

سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب: 755756
عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان در لبیک به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره وحدت میان قوای مقننه و مجریه را قرائت کرد.
لبیک مجلس به بیانات رهبری درباره وحدت بین قوا
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه 5 اسفند) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۱۴ نفر از نمایندگان در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری را قرائت کرد.
متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

با تبریک پیشاپیش میلاد مولای متقیان به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و محبان آن حضرت، نیک واقفیم که دستیابی به فناوری هسته‌ای نیاز و حق مسلم امروز و فردای این آب و خاک است. بر این اساس است که نمایندگان مجلس یازدهم با آگاهی نسبت به این ضرورت و در جهت پاسداشت نخبگان و شهدای عزیز هسته ای و با علم به کارشکنی‌های چند ساله نظام استکبار در تحقق و تقویت این حق، اقدام به وضع قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران و الزام دولت محترم به اجرای آن کرده است.

بیانات معظم له نسبت به اختلافات پیش آمده بین مجلس و دولت درباره بیانیه مشترک دولت محترم و آژانس بین المللی انرژی اتمی را با جان و دل شنیدیم.

ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر و امتنان خود را نسبت به حسن نظر زعیم و حکیم فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر تأیید قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مصوب مجلس یازدهم را اعلام کرده و آن را سند افتخاری برای مجلس می‌دانیم و به توصیه‌های داهیانه ایشان مبنی بر یکپارچگی و حفظ صدای وحدت لبیک می‌گوئیم.

از هر گونه ابتکار مشترک مجلس و دولت در راستای اجرای این قانون عزت بخش استقبال کرده و پیشقدم می‌شویم و به دولت برای استیفای حق مردم در کمال صداقت کمک کرده و خواهیم کرد.

معتقدیم بهترین راه برای خدمت به معیشت مردم نه لغو تحریم‌ها بلکه خنثی سازی تحریم‌ها با نگاه به داشته‌های خودی و عدم توجه به رجزخوانی‌های پوشالی بیرون از مرزهاست.

بر همین اساس به دولت محترم توصیه می‌کنیم که از تجارب هفت ساله گذشته هسته‌ای که مملو از بدعهدی‌های طرف مقابل بوده است عبرت گرفته و دل به وعده‌های پوشالی آنها نبندد.

امید است با استعانت از خداوند متعال بتوانیم در نصب العین قرار دادن اوامر و بیانات ولی امر مسلمین در تحقق حقوق حقه هسته‌ای ملت ایران قدم برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون ثابت کرد که هیچ کاری از دستش برنمی آید.
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم با اجرای مصوبه مجلس به حضور جاسوسان سیا در مراکز هسته‌ای برای همیشه خاتمه داده شود و این جرثومه‌های تباهی را از کشورمان اخراج نمایند.
Iran, Islamic Republic of
چرا با این همه افزایش‌های 6-7 برابری قیمت‌ها، تورم را 30 درصد اعلام می‌کنند؟ مردم چگونه بپذیرند؟