جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷

فوت یک پرستار باردار دیگر بر اثر ابتلا به کرونا

سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 755739
با گذشت ۱۰ روز از فوت پرستار باردار بیمارستان لقمان، سازمان نظام پرستاری از فوت یک پرستار باردار دیگر بر اثر کرونا در کرج خبر داد.
فوت یک پرستار باردار دیگر بر اثر کرونا
به گزارش جهان نيوز، مرحومه فرانک داودی، پرستار ۴۰ ساله بیمارستان شهید مدنی کرج بود که مدتی قبل با درگیری شدید ریه و حال وخیم در بیمارستان امید تهران بستری شد و به صلاحدید پزشکان، مورد عمل جراحی سزارین قرار گرفت.

آن طور که علیرضا سلیمانی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان البرز به مهر گفته است، اگر عمل سزارین روی این پرستار انجام نمی‌شد ممکن بود جان کودک ۷ ماهه وی به خطر بیفتد. نوزاد این پرستار اکنون تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

شهید فرانک داودی به دلیل بارداری و قرار داشتن در گروه‌های حساس، در بخش «جراحی مردان» بیمارستان شهید مدنی کرج مشغول فعالیت بود.

وی متذکر شد: تاکنون هشت نفر از مدافعان سلامت استان البرز بر اثر ابتلاء به کرونا به شهادت رسیدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگه واکسن نزد؟
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی ها و اصلاح طلبها چرا این موقع ها سکوت می کنید و هیچ اظهار نظری نمی کنید؟ ولی وقتی یک داعشی که دستش به خون دهها نفر آغشته شده است و توسط دادگاه ایران محکوم به اعدام می شه صدای همتون درمی اد
Iran, Islamic Republic of
وای بنده خدا چرا وقتی باردارند تو این شرایط سر کار می رند و داغدار میکنند؟!!!مگه نمیگن کرونا حالاحالاها هست خوب مرخصی باید بگیرند و بهشون بدهند
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد و یادش گرامی باد
Iran, Islamic Republic of
خیلی گریه کردم.... آخر چرا یک زن باردار مجبور به حضور در محل کار پر از ویروس است؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
مجبور نبود خواست خودش بود گفت مردم تو این شرایط به ما نیاز دارند بی انصافیه مرخصی بگیریم
حیدر
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد.....تاسف شدید...