جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هیچ ایرلاینی حق باطل کردن بلیت در ایام نوروز را ندارند

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 755584
تورج دهقانی زنگنه گفت: شرکت‌های هواپیمایی در ایام نوروزی پرواز‌های برنامه ریزی شده را نباید ابطال کنند و اعلام کرده‌ایم قبل از پرواز مجوز پرواز دریافت کنند و از فروش بلیت خودداری کنند و تعهد بیش از توان را ایجاد نکنند و با اولویت قرار دادن رضایت مسافران در مواقع بروز تاخیر به موقع و شفاف اقدام کنند.
هیچ ایرلاینی حق باطل کردن بلیت را ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه برنامه‌هایی را برای ایام عید نوروز، تعطیلات و سفر‌های نوروزی اگر کرونا اجازه بدهد در نظر گرفته‌ایم،گفت: به تمامی شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده که توان عملیاتی، ساعت پرواز و تعداد ناوگان آماده به کار خود را برنامه‌ریزی کنند و همه شرکت‌ها موظف هستند، هواپیمای بک‌آپ داشته باشند تا در مواقع اضطرار و کم‌ترین زمان ممکن نسبت به جابه‌جایی پرواز اقدام کنند و از ابطال پرواز‌ها جلوگیری شود.
 
او تاکید کرد: بر این اساس شرکت‌های هواپیمایی در ایام نوروزی پرواز‌های برنامه ریزی شده را نباید ابطال کنند و اعلام کرده‌ایم قبل از پرواز مجوز پرواز دریافت کنند و از فروش بلیت خودداری کنند و تعهد بیش از توان را ایجاد نکنند و با اولویت قرار دادن رضایت مسافران در مواقع بروز تاخیر به موقع و شفاف اقدام کنند.
 
او درباره سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: ما نتیجه را اعلام کرده‌ایم و ۴ کشور درگیر بوده‌اند و ۶۰ روز مهلت داشتند که پاسخ دهند هم اکنون ۳ کشور پاسخ داده و منتظر کشور چهارم هستیم که البته این تاریخ در ۹ اسفند ماه به اتمام می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *