پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۵

ردپای «یک آقازاده ورزشی» در انتخابات فدراسیون فوتبال

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 755085
اینکه دولت از دو گزینه متفاوت در این انتخابات حمایت کند کمی دور از ذهن است و تا اینجا که هم وزیر ورزش و هم معاونش روی بی طرفی تاکید دارند، اما این وابستگان و آقازاده ها معادلات را طور دیگری رقم می زنند.
ردپای «یک آقازاده ورزشی» در انتخابات فدراسیون فوتبال
به گزارش جهان نيوز، شنیده‌ها از مجمع دهم اسفند حاکی است یک آقازاده خبرساز در ورزش که به واسطه علاقه به فوتبال پیش از این نیز در برخی پرونده‌هایی جنجالی و ماجرای قرارداد‌های مربیان خارجی خبرساز شده بود حالا به معادلات انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ورود پیدا کرده است. برخی ورود این آقازاده با علایق خاص را نشانه حمایت اجزای مختلف دولت از گزینه های گوناگون و بعضا متضاد می دانند. اینکه دولت از دو گزینه متفاوت در این انتخابات حمایت کند کمی دور از ذهن است و تا اینجا که هم وزیر ورزش و هم معاونش روی بی طرفی تاکید دارند، اما این وابستگان و آقازاده ها معادلات را طور دیگری رقم می زنند.

در عین حال عده‌ای از کارشناسان هم معتقدند هر گزینه‌ای که مهر حمایت دولت روی پیشانی او بخورد، با وجود تصاحب مقدار اندکی رای نشات گرفته از کرسی‌های دولتی، در نهایت شانسی برای پیروزی قطعی نخواهد داشت چرا که نسبت به سیطره و دخالت دولتی در سطوح مدیریتی فوتبال دافعه و مخالفت وجود دارد که موجب می‌شود آقازاده مورد نظر به صورت نامحسوس تلاش کند از نفوذ خودش و البته ارتباطات جانبی برخی وزارتخانه‌ها برای جمع آوری رای و تماس با اعضای مجمع فدراسیون فوتبال استفاده کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری دانشجو، طی سالهای اخیر نیز از ارتباط نزدیک برخی کاندیداهای فدراسیون های مختلف با آقازاده سرشناس صحبت زیاد به میان آمده بود و برخی همکاری‌ها در زمینه های اقتصادی ریشه این خط و ربط ها عنوان گردد اما حالا کار در فوتبال همچون سایر انتخابات در سایه نمی ماند و می تواند به مراتب موج خبری وسیع تری ایجاد کند.

یکی از مدیران سابق باشگاه‌های لیگ برتری در این خصوص می‌گوید: به ما هم توصیه می‌کردند تعامل نزدیکی با این آقای جوان داشته باشیم و به همین وسیله خودش و نزدیکانش در برخی از باشگاه‌ها نفوذ داشتند. شاید از طریق این آقازاده باز هم تلاش ‌کنند که رای جمع آوری نمایند. به نظرم دولت با دو گزینه در انتخابات حضور دارد، گزینه اول را می‌سوزانند و در نهایت به سمت گزینه دوم می‌روند! هرچند با شناختی که من از مجمع دارم هر کس به عنوان گزینه دولت و وزارت ورزش شناخته شود شانسی نخواهد داشت، همانطور که دکتر قریب با وجود شایستگی به همین دلیل عادی از سوی مجمع طرد شد و رای لازم را کسب نکرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Denmark
چرا اسم این آقازاده و سایر آقازاده ها را نمی گید؟ می ترسید؟؟؟؟
تا زمانی که اسمی برده نشود همچنان نفوذها و تاثیرگذاری ها ادامه خواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
اسم نبردن اینا میتونه دلیلش ا ین باشه که ازخبرشون مطمئن نیستن و تهمت حساب میشه
حسين
Germany
چرا اين "آقازاده" را معرفى نميكنيد ؟
Iran, Islamic Republic of
شماکه جرات گفتن اسم یک پلشت عوضی زاده ورزشی رانداریدپس چرااصلا آن رامطرح می کنید.
علی
Iran, Islamic Republic of
فرق کاپیتان سید جلال با کاپیتان وریا!/ توهین و لطمه بزرگ غفوری به تیم استقلال( مشرق نیوز)