پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

وزارت راه با توزیع قیر رایگان مخالف است

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۱
کد مطلب: 755066
وزیر راه و شهرسازی گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی با توزیع قیر رایگان مخالف است، چون اجازه نمی‌دهد کارها را با برنامه و سرعت مناسب انجام دهیم.
وزارت راه با توزیع قیر رایگان مخالف است
به گزارش جهان نيوز، به نقل از صداوسیما، محمد اسلامی در خصوص آخرین وضعیت تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی و اینکه آیا این مساله حل شده است، گفت: مشکل قیر حل نشده است و متأسفانه از وقتی که در مورد آن بحث شد قیمت آن ۴۰ درصد بالا رفته است.

وی افزود: مجموعه وزارت راه و شهرسازی با توزیع قیر رایگان مخالف است، چون اجازه نمی‌دهد کارها را با برنامه و سرعت مناسب انجام دهیم درحالیکه قیر هم مثل سایر مصالح است و دلیلی ندارد در مورد آن، این همه ماجرا وجود داشته باشد. قطعاً اگر ما قیر داشته باشیم حداقل ۱۵۰۰ کیلومتر راه را می‌توانیم آسفالت کنیم، چون پروژه‌ها معطل بوده و ما بودجه لازم برای خرید آن را نداریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح آزاد راه غدیر در ۱۳ رجب همزمان با میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) گفت: این آزادراه که بزودی راه اندازی می‌شود نقش مهمی در تکمیل کریدورهای جاده‌ای خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *