جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

هماهنگی پنهانی برخی دستگاه‌ها در اجرای سند ۲۰۳۰

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب: 754925
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از آماده‌سازی گزارش اولیه این کمیسیون در باره سند 2030 خبر داد و گفت: طبق بررسی‌های انجام شده هماهنگی‌هایی به صورت پنهان برای اجرای این سند از سوی تعدادی از دستگاه‌ها انجام شده است.
هماهنگی پنهانی برخی دستگاه‌ها در اجرای سند ۲۰۳۰
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: گزارش اولیه کمیسیون اصل نود درباره اجرای سند 2030 در کشور آماده شده و در اختیار اعضای کمیسیون قرار گرفته است.

وی افزود: پس از بررسی این گزارش توسط اعضای کمیسیون، نقطه نظرات در باره آن در کمیسیون مطرح و گزارش، جمع‌بندی و نهایی خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: بر اساس این گزارش و طبق بررسی‌های انجام شده، سند 2030 تنها آموزش و پرورش ما را هدف قرار نداده و علاوه بر آموزش و پرورش بخش‌های اجتماعی و فرهنگی ما را نیز شامل شده است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: طبق پیگیری‌ها و بررسی‌های انجام شده هماهنگی‌های پنهانی برای اجرای سند 2030 در کشور از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شده که در این گزارش به آن اشاره شده است.

وی افزود: علاوه بر وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان در مورد اجرای این سند در کشور درگیر هستند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان گفت: همان طور که گفتم پس از نقطه نظرات اعضای کمیسیون درباره این گزارش و جمع‌بندی نهایی ‌آن، گزارش پس از تصویب در کمیسیون به هیأت رئیسه مجلس ارسال خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
شما خود را اذیت نکنید........ از دست من و شما کاری بر نمی آید!!!