پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پایگاه ملک‌خالد هدف موشک بالستیک یمنی‌ها

جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 754513
ارتش یمن اعلام کرد که پایگاه هوایی «ملک خالد» عربستان سعودی را با موشک جدید هدف قرار داده است.
پایگاه ملک‌خالد هدف موشک بالستیک یمنی‌ها
به گزارش جهان نيوز، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله موشکی این کشور به پایگاه نظامی عربستان سعودی در جنوب غربی این کشور خبر داد.

سرتیپ «یحیی سریع» پنجشبه‌شب در حساب توییتری خود با تأیید حمله موشکی به پایگاه هوایی «ملک خالد» نوشت: «به لطف و عنایت خداوند، یگان موشکی یک فروند موشک بالستیک که هنوز از آن رونمایی نشده است، به سمت "خمیس مشیط" شلیک کرد و پایگاه هوایی "ملک خالد" هدف قرار گرفت. موشک به دقت به این هدف اصابت کرده است».

او در چرایی عملیات موشکی امشب نیروهای یمن گفت: «هدف قرار دادن این پایگاه در پاسخ به ادامه تشدید حملات هوایی و زمینی متجاوزان و تداوم محاصره کشورمان یمن بوده است».

ائتلاف عربستان سعودی عصر امروز پنجشنبه مدعی شده بود که یک فروند موشک بالستیک ارتش یمن را قبل از رسیدن به هدف خود در خمیس مشیط رهگیری و منهدم کرده است .

این ائتلاف امروز پنجشنبه تنها شهرستان «صراوح» در استان «مأرب» را که شاهد پیشروی‌های نیروهای ارتش دولت نجات ملی (مستقر در صنعاء) است، ۲۵ بار بمباران کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *