جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بهترین جک درب پارکینگ ایرانی

پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 754474
بهترین جک درب پارکینگ ایرانی
وقتی که از محصول ایرانی صحبت می شود از یک طرف حمایت از کالاهای داخلی تشویق مان می کند که خریدمان حتما از داخل باشد و از طرفی کیفیت برخی محصولات داخلی آنقدر چشممان را ترسانده که می گوییم یک بار هزینه کنیم ولی جنس با کیفیت خریداری شود.
ما در این مقاله می خواهیم به عنوان بررسی کنیم که آیا محصولات ایرانی به آن درجه کیفیت رسیده اند که  بدون دغدغه از خرابی و ایرادات پس از نصب به آن اطمینان کنیم و در صورت جواب مثبت کدام مدل ها را می توانیم بهترین جک درب پارکینگ ایرانی بدانیم.
 
اگر در منزل از دربازکن های تصویری ایرانی استفاده کرده باشید مخصوصا از برند های معتبر ایرانی، کیفیت بالا و بی دردسر بودن این محصولات ممکن است متعجب تان کرده باشد.

خوشبختانه اکثر همان شرکتهای سازنده آیفون تصویری بعلاوه تعداد زیادی شرکت نوپا با یکدیگر رقابت دارند تا محصول شان را به سبد خرید مشتریان جک پارکینگی اضافه کنند.
این رقابت باعث شده که شرکت های سازنده جک درب پارکینگ بی کیفیت از رده خارج شده و یا بی مشتری بمانند این شعار که هر جا رقابت سالم باشد، برنده نهایی مصرف کننده است در محصولات جک پارکینگی نمایان است.

شاید بیش از 100 مدل درب اتوماتیک ایرانی تولید می شود و سوال اینجاست کدام می تواند انتخاب درستی باشد. ما قصد نداریم خیلی وارد جزئیات شویم و بگوییم کدام جک برای چه نوع دری مناسب است و تنها به معرفی سازنده بهترین جک درب پارکینگ ایرانی بسنده می کنیم. ما جک های ایرانی را به دو گروه تمام ایرانی و محصول مشترک تقسیم می کنیم و چند برند معتبر از هر یک را معرفی میکنیم.
 
جک درب پارکینگ ایرانی تولید مشترک
 
 
خرید جک درب پارکینگ
 

1- کانه گیتس

نیمه ایرانی ها را می توان محصولاتی مطمئن دانست که از تجزبه چند شرکتی با محصول متفاوت که دو مدل جک در اندازه های 40 سانتی متر و 60 سانتیمتر برای درهای متوسط و بلند تولید کرده است. این شرکت که بازوهایش لایسنس فنلاند را دارد و در ترکیه تولید می شود را می توان موفق ترین شرکت تولید کننده محصول مشترک دانست که خرابی و برگشت محصول بسیار پایینی دارد. 

مهمترین برتری جک پارکینگ کانه گیتس بازو های خوش ساخت و گیربکس قدرتمند آن است که در زمان باز و بسته شدن درب، با نرمی و بی صدای تمام با قدرت کار می کند به طوری که ما را بیشتر به یاد جک های آلمانی می اندازد. کانه گیتس با گارانتی دو ساله عرضه شده تا به مانند دیگر برند های داخلی خدمات پس از فروش بلند مدتی داشته باشد.

2- سیماران فراز سری P

سیماران در ابتدای کار خود با شرکت پروتکو ایتالیا همکاری ای جهت ساخت جک پارکینگ داشت که با حرف P قابل تشخیص است. این شرکت نیز بازو ها را مستقیما از ایتالیا وارد می کرد و متعلقات ایرانی را به آن اضافه و در پکی با 2 سال گارانتی عرضه می نمود. 

کیفیت جک پارکینگ سیماران فراز P نیز با محصولات پروتکو تمام ایتالیایی چندان فرقی نمی کرد و خوبی ای که دارد این است که لوازم جانبی ارزان تری دارد و در صورت خرابی قیمت پایین تری بابت جایگزینی آن می بایست هزینه کرد. از لحاظ کیفیت لوازم های جانبی مثل ریموت، چشمی و مدار کنترل اگر نگوییم که با پروتکو فرقی ندارد، هیچ اجهافی نکرده ایمو
 
جک درب پارکینگ ایرانی 
 
 
1-  جک سیماران فراز S
در تولید تمام ایرانی نیز سیماران سری در سرها دارد و شاید بتوان گفت سرآمد همه جک های پارکینگی ایرانی است. علت آن نیز می تواند به سابقه زیاد این شرکت در واردات و تولید درب کنترلی دانست. سیماران سالهاست تست های خود را بر روی بازوها و قطعات محصولاتش انجام داده و محصولی که در حال حاضر عرضه می کند ماحصل این تجربه است.
فراز S4 و فراز S6 جک های پارکینگی هستند که سیماران برای درهای معمولی و بلند عرضه کرده است که به مدار کنترل هوشمند Q70، چشمی و فلاشر و ریموت طرح جدید تجهیز شده و محصولی بی نقص در دست مشتریانش است.
 

2- جک پارکینگی یال

یال را نیز می توان جزو با سابقه ها دانست. در ابتدا چیزی که بیشتر از کیفیت یال جلب توجه کرد سنت شکنی ایرانی ها در ظاهر بازو جک پارکینگ بود. یال بر خلاف بسیاری از محصولات ایرانی ظاهر بازو هایش را از جک پروتکو ACE الگو گرفت و در آن اصلاحاتی انجام داد که در حال حاضر می توان گفت که بازو های یال حتی از مدل ایتالیایی بی صدا تر شده است.
بازو های یال شای مشخصه معروف شدن این شرکت باشد اما این تمام کار نبود، مدار کنترل هوشمند و ایرانیزه شده، چشمی و فلاشر کم نقص از دیگر مشخصه هایی هستند که یال را در صعود به قله محبوب های جک پارکینگی کمک کرده اند.
 

3- جک میلان

میلان شهریست در ایتالیا و حالا نام جک پارکینگی ای شده که محبوبیت زیادی بین ایرانی ها پیدا کرده است. اگر بخواهیم نظر دهیم جک میلان با قیمتی که دارد بی نظیر است. شاید از لحاظ برخی قطعات، کیفیت یال یا سیماران را نداشته باشد ولی باید این مورد را در نظر داشت که تفاوت قیمتی که این جک برقی با دیگر رقیبانش دارد این مورد را جبران می کند.
میلان محصولاتش را با دو سال گارانتی و در دو مدل 400 و 500 میلیمتر عرضه کرده است.
 
در انتها باید بگوییم برند ها و جک های پارکینگی ایرانی خیلی خوبی در بازار وجود دارند که هر یک نیاز به بررسی بیشتر و کارکرد در طول زمان دارند و قاعدتا می توان به لیست بالای شماری بیشتر نیز اضافه کرد. جک سوپر لایف، بتا، تابا از جمله محصولاتی هستند که می توان هم اکنون نیز در لیست بهترین جک درب پارکینگی ایرانی دانست که هر کدام نقاط قوت خودشان را دارند و این تضمین وجود دارد با نصب هر یک از این درب های اتوماتیک هیچ مشکل شایع و اساسی ای وجود نخواهد داشت.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *